• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

دختران شناگر شیرازی چندین رکورد ملی را جابه جا کردند

  • 03 اسفند 1401 - 13:52
دختران شناگر شیرازی چندین رکورد ملی را جابه جا کردند

رامینا غیبی و ویستا فروزش شناگران شیرازی در مسابقات لیگ برتر دختران چندین رکورد ملی را جا به جا کردند و افتخار دیگری برای ورزش شنای فارس رقم زدند.

مربی تیم مدرسه شنای شیراز  افزود: در این رقابت ها که اواخر بهمن ماه سال جاری در اصفهان برگزار شد، شناگران شیرازی توانستند چهار رکورد ملی انفرادی و یک رکورد تیمی را جا به جا کنند.

زهرا حسین زاده ادامه داد: رامینا غیبی در رده سنی بالای ۱۴ سال توانست رکورد ملی ماده های ۲۰۰ متر قورباغه و۱۰۰متر مختلط انفرادی را جابه جا و به نام خودش ثبت کند.

وی اضافه کرد: همچنین ویستا فروزش نیز در رده سنی زیر ۱۴ سال توانست رکورد ملی ماده های ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر کرال پشت و ۴در ۱۰۰ متر آزاد تیمی در قالب تیم منتخب کشور را کاهش دهد.

حسین زاده گفت: پیش از این رامینا غیبی در مهرماه امسال نیز توانسته بود در مسابقات جایزه بزرگ تهران ۲ رکورد ملی دیگر در ماده های ۲۰۰ و ۴۰۰ متر مختلط انفرادی را به نام خود ثبت کند.

شکستن رکورد مربی توسط شاگرد

وی گفت: از ۲ رکودی که بعد از ۱۳ سال در اختیار من بود و توسط شناگران فارس شکسته شد بسیار خوشحالم که این افتخار را شاگردانم بدست آوردند و به جامعه شنا فارس استان فارس تبریک می گویم و باوجود استعدادهای زیاد این رشته در فارس و شیراز بازهم در آینده خبرهای خوشی خواهیم شنید.

زهرا حسین زاده که از شناگران با سابقه و پُر افتخار شنا فارس و کشور است در دورانی که شنا می کرد علاوه بر اینکه ستاره مسابقات بود چندین رکورد ملی را به نام خود ثبت کرد و مدال های رنگارنگ زیادی برای فارس به ارمغان آورد.

ثبت دیدگاه