• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

برتری استان فارس در رقابت های والیبال و بسکتبال دختران دانش آموز کشور

  • 24 بهمن 1401 - 20:40
برتری استان فارس در رقابت های والیبال و بسکتبال دختران دانش آموز کشور

نخستین روز از رقابت های والیبال و بسکتبال دختران دانش آموز دوره دوم متوسطه در شیراز برگزار شد و در بخش بسکتبال و الیبال نمایندگان استان‌ فارس حریفان خود را شکست دادند.

این مسابقات که عصر دوشنبه برگزار شد در رشته بسکتبال،‌ فارس ۵۸ بر ۱۶ همدان را مغلوب کرد کرمانشاه ۳۸ بر ۳۲ برابر چهارمحال و بختیاری به برتری دست یافت و آذربایجان شرقی ۶۳ بر ۲۷ مقابل خوزستان شکست خورد.

همچنین قزوین ۵۶ بر ۱۷ مقابل اردبیل پیروز شد، تهران ۵۶ بر ۲۰ خراسان جنوبی را از پیش رو برداشت، البرز ۵۳ بر ۲۴ قم را شکست داد، شهرستان های تهران ۴۸ بر ۵۱ مغلوب کرمان شد، خراسان رضوی ۶۳ بر ۲۹ گیلان را با شکست بدرقه کرد و اصفهان هم ۶۲ بر ۲۱ هرمزگان را مغلوب کرد.

نتایج رشته والیبال

همچنین در رشته والیبال دختران نیز تهران دو بر صفر اردبیل را شکست داد، اصفهان با همین نتیجه خراسان جنوبی را مغلوب کرد، قم دو بر صفر برابر خراسان رضوی شکست خورد، زنجان دو بر صفر چهارمحال و بختیاری را شکست داد، و آذربایجان غربی هم با همین نتیجه کردستان را مغلوب کرد.

در دیگر بازی های برگزارشده ، فارس دو بر یک کرمان را با شکست بدرقه کرد، سمنان با همین نتیجه همدان را از پیش رو برداشت ، هرمزگان دو بر یک مغلوب گلستان شد و البرز هم با همین نتیجه مرکزی را شکست داد.

به گزارش ایرنا رقابت های والیبال و بسکتبال دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه با شرکت ۵۲ تیم ۲۴ بهمن به میزبانی شیراز آغاز شد.

این مسابقات که با عنوان یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه و همچنین شهدای دانش آموز حرم مطهرشاهچراغ (ع) برگزار می شود، ۲۳ تیم در بسکتبال و ۲۹ تیم در والیبال با هم به رقابت می پردازند.

‌ رقابت های والیبال و بسکتبال دختران دوره دوم متوسطه تا ۲۹ بهمن ماه در شیراز ادامه دارد.

پیشتر نیز مسابقات والیبال و بسکتبال پسران دانش آموزان دوره متوسطه دوم کشور از ۱۵ تا ۲۰ بهمن در شیراز برگزار شد.

ثبت دیدگاه