• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

ایساتیس فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان مقابل گاز ایلام شکست خورد

  • 02 دی 1401 - 17:15
ایساتیس فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان مقابل گاز ایلام شکست خورد

تیم ایساتیس کران فارس در مقابل تیم پالایش گاز ایلام بازی را واگذار کرد تا شکست های این تیم شیرازی در لیگ برتر فوتبال بانوان همچنان ادامه داشته باشد.

این بازی که روز جمعه و از هفته نهم این مسابقات در ورزشگاه بعثت شیراز برگزار شد، تیم میزبان با سه گل مغلوب حریف خود شد.

نماینده فارس که مسابقات این فصل فوتبال لیگ برتر را خوب شروع کرده بود اما در ادامه نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند و هم اینک پس از انجام ۹ بازی در رده هشتم جدول قرار گرفت و سقوط این تیم تازه وارد به لیگ برتر،به دسته یک تهدید می کند.

عاطفه ایمانی در دقیقه ۱۸ دروازه تیم فارس را باز کرد و هفت دقیقه بعد رژین تمریان هم گل دوم تیم میهمان را در نیمه نخست به ثمر رساند تا کار این تیم را سخت کند، سر انجام این نیمه با ۲گل به سود تیم گاز ایلام پایان یافت.

در نیمه دوم نیز تیم فارس هر چه تلاش کرد نتوانست گل های خورده را جبران کند و دقیقه ۸۵ هم عاطفه ایمانی گل دوم خود و سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا کار را برای تیم ایستاتیس کران فارس سخت تر کند و سرانجام این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود گاز ایلام پایان یافت.

در پایان هفته نهم در جدول رده بندی تیم شهرداری سیرجان با ۲۵ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند، تیم خاتون بم با ۲۵ امتیاز و سپاهان اصفهان هم با ۲۱ امتیاز دوم و سوم شدند.

همچنین تیم گاز ایلام با ۱۶ امتیاز در رده چهارم ایستاد و تیم فارس هم با هفت امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت تا خطر سقوط به دسته یک این تیم شیرازی را تهدید کند.

در مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان ایران ۱۰ تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی می‌کنند. در پایان این رقابت‌ها ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته یک خواهد شد.

کیان نیشابوربا سه امتیاز و بادرود تهران بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارند.

ثبت دیدگاه