• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

تیم فوتسال بانوان صنعت فجر شیراز برابر امید البرز هفت تایی شد

  • 19 آذر 1401 - 8:49
تیم فوتسال بانوان صنعت فجر شیراز برابر امید البرز هفت تایی شد

تیم فوتسال صنعت فجر شیراز در رقابت های سوپر لیگ فوتسال زنان مقابل تیم نصرامید البرز که در رده دوم جدول قرار دارد، با هفت گل شکست خورد تا همچنان در قعر جدول دست و پا بزند.

این بازی که از هفته سیزدهم این دیدارها عصر جمعه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه هفت بر صفر شکست خورد و خطر سقوط به دسته پایین تر این تیم قدیمی شیراز را تهدید می کند.

سارا شیربیگی، هلیا معظمی و الناز آرمات هر کدام ۲ گل به ثمر رساندند و گل هفتم هم مرضیه توفیقی برای البرزی ها به ثمر رساند.

آمار نگران کننده نماینده شیراز

نماینده شیراز در سطح اول فوتسال کشور تا کنون نتایج خوبی کسب نکرده است و از ۱۳ بازی یک برد و یک تساوی دارد و با دریافت ۸۷ گل آماری نگران کننده از خود به جای گذاشته که در تاریخ فوتسال بانوان فارس سابقه ندارد.

هر چند سالهاست فوتسال و فوتبال بانوان همین روند نزولی را به دلیل نبودن حامی مالی و رفتن بازیکن مطرح به تیم های دیگر استان ها طی می کند و صدای مظلومیت بانوان ورزشکار به ویژه در رشته فوتبال و فوتسال کمتر شنیده می شود.

در پایان هفته سیزدهم سوپرلیگ فوتسال بانوان تیم پیکان تهران با ۳۲ امتیاز صدرنشین است، تیم نصر امید البرز با ۲۹ و پالایش نفت با ۲۸ امتیاز به تریب دوم و سوم هستند.

نماینده شیراز هم با چهار امتیاز در انتهای جدول حضور دارد.

در رقابت های فوتسال سوپر لیگ بانوان هشت تیم حضور دارند و به صورت رفت و برشکت با هم بازی می کنند.

ثبت دیدگاه