• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

تیم فوتبال ایساتیس فارس مقابل صدرنشین لیگ برتر بانوان شکست خورد

  • 18 آذر 1401 - 17:45
تیم فوتبال ایساتیس فارس مقابل صدرنشین لیگ برتر بانوان شکست خورد

تیم ایساتیس کران فارس در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان مقابل تیم شهرداری سیرجان صدرنشین مسابقات شکست خورد.

این بازی که از هفته هفتم این رقابت ها عصر جمعه در ورزشگاه بعثت شیراز برگزار شد تیم میزبان با نتیجه پنج بر ۲ بازی را به حربف خود واگذار کرد.

بازیکنان تیم میزبان در این دیدار که می دانستند بازی سختی مقابل صدرنشین دارند بازی خوبی را در نیمه نخست به نمایش گذاشتند هر چند در نهایت با نتیجه بر ۲ یک با شکست به رختکن رفتند.

ابتدا در دقیقه ۱۳ ملیکا متولی تیم میهمان را پیش انداخت اما شیرازی ها در دقیقه ۲۰ توسط فاطمه جاویدان کار را به تساوی کشاندند اما پنج دقیقه بعد تیم شهرداری موفق شد دروازه تیم میزبان را توسط افسانه چتر نور را باز کند تا سیرجانی ها برنده این نیمه باشند.

با شروع نیمه دوم تیم ایساتیس کران که نمی خواست بازنده این دیدار باشد شروع خوبی داشت و در دقیقه ۵۵ توسط انیس دشتیانپور بازی را به تساوی کشاند.

بازیکنان تیم شهرداری سیرجان در ادامه بازی برای تداوم صدرنشینی حملات زیادی را روی دروازه شیرازی ها انجام دادند و با استفاده از تجربه بازیکنان خود توانستند سه بار دیگر دروازه تیم میزبان را باز کنند.

شبنم بهشت بازیکن تیم شهرداری در دقایق ۶۰ و ۸۰ دوبار گلزنی کرد تا کار شیرازی ها برای جبران سخت شود اما این پایان کار نبود چرا که هستی فروزنده در دقیقه ۸۲ پنجمین گل تیمش را به ثمر رساند و در نهایت این بازی پر گل با نتیجه پنج بر ۲ به سود شهرداری سیرجان پایان یافت تا این تیم همچنان در صدر جدول باقی بماند.

با پایان یافتن هفته هفتم تیم شهرداری سیرجان با ۱۹ امتیاز صدرشین ماند، تیم خاتون بم با همین تعداد امتیاز اما با تفاضل گل کمتر در جای دوم ایستاد و تیم بانوان سپاهان اصفهان هم با ۱۵ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

همچنین تیم ایستاتیس کران فارس هم با هفت امتیاز در رده هفتم ایستاد.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور ۱۰ تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند.

ثبت دیدگاه