• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

تیم دارابگرد به انتخاب داوران لیگ برتر فوتبال نوجوانان اعتراض کرد

  • 14 آبان 1401 - 18:08
تیم دارابگرد به انتخاب داوران لیگ برتر فوتبال نوجوانان اعتراض کرد

تیم دارابگرد فارس نسبت به گزینش داوران در مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان ایران اعتراض کرد و خواستار تجدید نظر در انتخاب داوران شد.

مدیر تیم دارابگرد فارس اعلام کرد: تا پیش از شروع بازی میان تیم های دارابگرد و پارس جم جنوبی که جمعه ۱۳ آبان در داراب برگزار شد، هیچ کدام از عوامل داوری و ناظر فدراسیون حضور نداشتند.
مجتبی صالحی ادامه داد: با وجود برنامه ریزی قبلی و اعلام فهرست داوران و ناظران بازیهای هفته چهارم لیگ برتر نوجوانان کشور از ۲ روز قبل از بازی اما در کمال تعجب  قضاوت این بازی را داوران دیگری انجام دادند.
وی افزود: تغییر داوران و ناظر بازی و قرار دادن داور از شیراز که این شهرستان هم در گروه  است خلاف آیین نامه است ضمن اینکه شاهد قضاوت ضعیفی بودیم که این امر طی بازی، اعتراض تیم حریف هم به دنبال داشت. 
صالحی گفت: اعتراض خود را رسما به مسئول برگزاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور اعلام کرده ایم و امیدوارم پاسخ قانع کننده ای از سوی فدراسیون فوتبال دریافت کنیم.
وی گفت: از آنجا که مسابقات به مرحله حساسی رسیده است برای اینکه حقی از تیمی ضایع نشود از کمیته داوران فدراسیون می خواهیم از داوران آماده تر و با تجربه تری استفاده کند.     

دیدار تیم های  داربگرد و پارس جم جنوبی در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور در گروه یک بانتیجه مساوی ۲  بر ۲  پایان یافت.
هم  اینک در جدول رده بندی گروه یک تیم فولاد خوزستان با ۹ امتیاز در صدر قرار دارد ، شاهین تابان بوشهر با هفت امتیاز دوم است و تیم حفاری ایران هم با چهار امتیاز در رتبه سوم ایستاده است.
تیم دارابگرد فارس هم در جدول رده بندی حال و روز خوشی ندارد و با ۲ امتیاز قعر نشین است.

انقلاب دیگر تیم استان فارس در این مسابقات است و با چهار امتیاز چهارم است.
در گروه یک مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور هفت تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی می کنند.

ثبت دیدگاه