• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

۴۵۰ ورزشکار دختر و پسر فارس آزمون آمادگی جسمانی دادند

  • 09 شهریور 1401 - 16:47
۴۵۰ ورزشکار دختر و پسر فارس آزمون آمادگی جسمانی دادند

۴۵۰ دختر و پسر ورزشکار فارس برای شرکت در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور مورد آزمون های آمادگی جسمانی و پیکر سنجی قرار گرفتند.

مدیر مرکز ورزش قهرمانی فارس بیان داشت:‌ این نخستین گام جهت شناسایی نخبه های ورزشی فارس با روش آزمونهای آمادگی جسمانی و پیکرسنجی  بود که ۴۵۰ ورزشکار دختر و پسر در آن شرکت دارند.  

محبوبه عباسی ادامه داد: اطلاعات ورزشکاران شرکت کننده در ۲۷ رشته المپیکی از نظر هوش آمادگی جسمانی و پیکر سنجی جمع آوری می شود تا نخبه ها را روانه مسابقات المپیاد استعداد های برتر کنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی هندبال بانوان ایران اضافه کرد:‌ از هر ورزشکار ۴۰ تست طبق دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان گرفته می شود و پس از بررسی به هیات مربوطه معرفی می شوند تا زمینه حضور انها را در مسابقات المپیاد فراهم کنند.

عباسی تاکید کرد: همه سیاست پایگاه ورزش قهرمانی این است تا بهترین  ورزشکاران فارس را شناسایی کنیم و با قدرت در مسابقات المپیاد شرکت نماییم تا بتوانند برای فارس افتخار کسب کنند.    

به گزارش ایرنا، مسابقات  المپیاد ورزشی استعدادهای برتر کشور در ۲۷ رشته ورزشی با شرکت ۱۸ هزار نفر از ۲۰ شهریور ماه آغاز می شود.

این مسابقات در رده سنی ۱۳ تا ۱۶ سال در بخش دختران و پسران بر گزار می شود.

مسابقات  المپیاد ورزشی استعداد های برتر پس از کاهش شیوع کرونا دوباره از سر گرفته شد.

تیم فارس در دوره گذشته که پیش از شیوع کرونا برگزار شد در رتبه ۱۶ کشور قرار گرفت و این امیدواری وجود دارد که فارس بتواند جایگاه بهتری در سطح کشور بدست اورد.

ثبت دیدگاه