• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

برتری تیم ملی فوتسال عراق مقابل یک باشگاه فارس در شیراز

  • 09 شهریور 1401 - 12:45
برتری تیم ملی فوتسال عراق مقابل یک باشگاه فارس در شیراز

تیم ملی فوتسال عراق که برای برگزاری اردوی آمادگی در شیراز حضور دارد، در بازی دوستانه مقابل تیم صنایع شیمیایی فارس به برتری دست یافت.

این بازی که شامگاه سه شنبه در سالن شهر جدید صدرای شیراز برگزارشدٰ، تیم عراق با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.
مدیرصنایع شیمیایی فارس افزود:‌ این صنایع یکی از بزرگترین شرکتهای تولیدی در کشور است که حامی ورزش است و  تیم فوتسال این شرکت در لیگ کارگران استان فارس به مقام نایب قهرمانی دست یافت و به عنوان نماینده این استان در مسابقات کشوری شرکت خواهد کرد.
مسلم ژوبین ادامه داد:  بازی با تیم ملی عراق فرصت بسیار خوبی برای بازیکنان تیم صنایع شیمیایی بود که با آمادگی کامل ر اهی مسابقات کشوری شوند.
وی گفت: بازیکنان ما برابر عراق بازی خوبی را به نمایش گذاشتند هر چند بازی را واگذار کردند اما بازی انها مورد تایید ناظم الشریعه سر مربی تیم ملی عراق قرارگرفت.

سرمربی تیم ملی فوتسال عراق هم به ایرنا گفت:بازی خوبی برابر تیم صنایع شیمایی انجام دادیم و حریف خوب بازی کرد.
محمد ناظم الشریعه ادامه داد: تیم ملی فوتسال عراق قرار است تا پیش از شروع جام ملت های آسیا در کویت که مهرماه آغاز می شود یک اردوی آمادگی در کشور اسپانیا و یا لبنان برگزار کند.

تیم ملی فوتسال عراق در جام ملت‌های آسیا که  مهرماه سال جاری در کویت برگزار خواهد شد با تیم های تایلند، عمان و کویت همگروه است.
همچنین تیم های صنایع شیمیایی فارس و شهرداری شیراز به عنوان نماینده فارس در مسابقات  فوتسال کارگران کشور که چندی دیگر برگزار می شود، شرکت دارند.

ثبت دیدگاه