• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

 ورزشکاران فارس قهرمان بدمینتون بانوان کشور در شیراز شدند

  • 05 شهریور 1401 - 12:50
 ورزشکاران فارس قهرمان بدمینتون بانوان کشور در شیراز شدند

ورزشکاران فارس در مسابقات بدمینتون رنکینگ سطح سه بانوان کشور که در شیراز برگزار شد در بخش انفرادی و ۲ نفره بر سکوی قهرمانی ایستادند.

مسئول برگزاری این مسابقات گفت: در این پیکارها که در سالن خانه بدمینتون شیراز و به مدت ۲ روز برگزار شد  ‌۱۲۱ ورزشکار از ۱۴ استان شرکت داشتند.
مهوش خرمی نِژاد ادامه داد:‌ در بخش انفرادی نیز مریم سلطانی از فارس عنوان نخست کسب کرد، گلناز کلهری از تهران نایب قهرمان شد، مهسا یوسفی قیاسی از ایلام به همراه رامینا زارعی از البرز به مقام سوم مشترک دست یافتند.
وی اضافه کرد:‌ درقسمت ۲نفره (دوبل )‌ مریم سلطانی و مریم اسماعیلی تبار از فارس نشان طلا را برگردن آویختند، ساناز هاشمی زاده و مهسا یوسفی قیاسی از ایلام نشان نقره دریافت کردند، هانیه فاخر و گلناز کلهری از تهران به همراه ملیکا شیبانی از قم و ملیکا یحیایی از خراسان رضوی هم مدال برنز را به خود اختصاص دادند.
خرمی نژاد افزود: متین هاشمی و  آرام سجادی مربیان تیم فارس را در این دوره از مسابقات که قهرمان شدند، بر عهده داشتند.
سعیده حکیم آرا (سرداور) محبوبه داودی، فائزه مستجابی، زهرامهدویٰ، نوشین جاویدی،‌ پروانه شهدوست،‌ نازی فیروزسنگری، مرضیه ادهمی، صفورا رضایی، المیرا خورشیدی، پریسا اسدی، طیبه ترکمان، معصومه بهرام زاده،‌ سارابالایی، مرضیه کمالی، فاطمه قاسم زاده، پگاه کیوان و مهسا رفیعی هم قضاوت این بازی‌ها را بر عهده داشتند.

ثبت دیدگاه