• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

برترین سنگ‌نوردان دختر و پسر کشور در شیراز شناخته شدند

  • 29 مرداد 1401 - 14:05
برترین سنگ‌نوردان دختر و پسر کشور در شیراز شناخته شدند

هفتمین دوره پیکارهای سنگنوردی دختران و پسران نونهال و نوجوان کشور با تعیین نفرات برتر در شیراز پایان یافت.

در این مسابقات که روزهای پنجشنبه و جمعه در سالن اختصاصی سنگنوردی گلستان شیراز برگزارشد، نونهالان و نوجوانان شرکت کنندگان به چهار بخش از رده سنی تقسیم شدند.
در رده سنی نونهالان بخش B پسران، حسن میرتقی از مازندران، کارن شفیع زاده از تهران و محمد یاسین نجفی از زنجان به ترتیب اول تا سوم شوند و در بخش A نیز  کیان امیری راد از  تهران بر سکوی نخست ایستاد، ایلیا صراطی از زنجان نایب قهرمان شد و  یارا یزدانی از گیلان هم عنوان سوم به خود اختصاص داد.
همچنین در رده سنی نوجوانان بخش D پسران،  رادان ایزدی از فارس نشان طلا گرفت،  رادمان تاجیک از  تهران و  امیرمحمد نوربخش حبیب‌آبادی ازاصفهان هم به ترتیب صاحب نشان نقره و برنزشدند و در بخش C  هم امیرحسین فرهنگی از تهران بر سکوی نخست قرار گرفت، سهیل خرمی از اصفهان دوم شد و امیرحسین حیدری از زنجان به مقام سوم دست یافت.
همچنین در قسمت دختران و در رده سنی نونهالان B، باران حفاری از قزوین، آوا مرادی از خوزستان و آنیتا رزاقی از اصفهان به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند، در بخش A  نیز  یسنا مهرابی از خراسان رضوی قهرمان شد، فاطمه بحرینی از بوشهر بر سکوی دوم ایستاد و  ستایش مرادی بنذرکی از هرمزگان هم سوم شد.
در رده سنی نوجوانان دختر در بخش D،  فاطمه سادات رضوی از خراسان رضوی نشان طلا را برگردن آویخت، یکتا زرگرانی از خراسان رضوی صاحب نشان نقره شد و  عسل یعقوب زاده از فارس هم به مدال برنز بسنده کرد و در بخش C، زهرا محمدپور از  خراسان رضوی، تبسم شیردل از خراسان شمالی و نرگس سالاری برزویی از یزد هم بر سکوی اول تا سوم ایستادند.
آیگین امیریان به عنوان سرپرست مسابقات و زهرا کولیوند، صغری لکزایی فر قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند و محمد آقاداودی هم طراح بود.

ثبت دیدگاه