• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

نی ریز، قهرمان مسابقات فوتبال دسته یک جوانان فارس

  • 26 تیر 1401 - 10:50
نی ریز، قهرمان مسابقات فوتبال دسته یک جوانان فارس

مسابقات فوتبال لیگ دسته یک جوانان استان فارس با قهرمانی تیم استعدادهای درخشان شهرستان نی ریز پایان یافت و این تیم به لیگ برتر استان فارس صعود کرد.

ناظر این مسابقات روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: در این مسابقات که به مدت ۵ روز  به میزبانی شهرستان نی ریز برگزار شد، ۶ تیم شرکت  کننده به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند.

حیدر پور لطف ادامه داد: در پایان این بازیها تیم استعداد درخشان نی ریز با ۱۵ امتیاز جام قهرمانی را از آن خود کرد، تیم ستارگان فیروز آباد با ۱۲ امتیاز نایب قهرمان شد و این تیم هم جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد و تیم نفت اوز هم با ۹ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

وی اضافه کرد: امیرحسین ابراهیمی و امیر حمزه اصغرپورهرکدام با پنج پاس گل و پنج گل زده به عنوان برترین بازیکنان از تیم استعداد های درخشان شناخته شدند و سامان پراش هم از همین تیم  بهترین دروازه بان شد و جام اخلاق هم به تیم ستارگان فیروزاباد رسید.  

همچنین تیم استعداهای درخشان نی ریز با ۱۵ گل زده و یک گل خورده بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع را به خود اختصاص داد.

نماینده هیات فوتبال فارس تاکید کرد: هر چند شهرستان نی ریز میزبان خوبی برای این بازیها بود اما به دلیل فصل شدید گرما و بازی در چمن مصنوعی که دما را در خود جذب می کند، بهتر بود این بازیها در شب و زیر نور برگزار می شد تا شاهد کیفتیت بهتری از این مسابقات باشیم.

استعدادهای درخشان آسیا و پویش از نی ریز، استقلال صفاشهر، ستارگان فیروزآباد، نفت اوز و پاس جویم تیم های شرکت کننده در این رقابت ها بودند.

ثبت دیدگاه