• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

تیم شهرداری شیراز قهرمان فوتسال کارگران فارس شد

  • 12 تیر 1401 - 18:33
تیم شهرداری شیراز قهرمان فوتسال کارگران فارس شد

تیم شهرداری شیراز در رقابت های فوتسال کارگران استان فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد.

رییس هیات فوتبال کارگران فارس روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات ۱۱ تیم شرکت داشتند و در سه گروه به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند.

اکبر سلطانی ادامه داد: در دیدار رده بندی تیم  سالیذ مرودشت با نتیجه ۵ بر ۲ از سد تیم بنیاد مسکن گذشت و به مقام سوم دست یافت.  

وی اضافه کرد: همچنین در دیدار نهایی این رقابت ها که در سالن ورزشی کارگران شیراز و با حضور مسئولان اداره کار و امور اجتماعی فارس برگزار شد، تیم های شهرداری شیراز و صنایع شیمیایی فارس به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی خوب، تیم شهرداری موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر صنایع شیمیایی را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد.

همچنین سعید شعبانی از تیم بنیاد مسکن فارس با زدن ۹ گل عنوان آقای گل این مسابقات را به خود اختصاص داد.

تیم قهرمان و نایب قهرمان به مسابقات کشوری اعزام می شوند

رییس هیات فوتبال کارگران فارس ادامه داد: تیم هایی شهرداری و صنایع شیمیایی فارس که قهرمان و نایب قهرمان این مسابقات شدند به عنوان نماینده فارس در مسابقات قهرمانی کشور که قرار است مرداد ماه برگزار شود شرکت خواهند کرد، اما هنوز میزبان مسابقات کشوری که در چهار منطقه بر گزار می شود،مشخص نشده است.    

سلطانی گفت: سهمیه استان فارس در مسابقات کشوری ۲ تیم است اما می کوشیم با رایزنی سهمیه این استان را افزایش داده تا زمینه حضور تیم مرودشت  هم در این مسابقات میها شود.

 صنایع شیمیایی فارس، کارگران خرمبید، بنیاد مسکن، شیمیایی آبنوس، شهرداری شیراز ،کارگران مُهر، رامک شیراز ، سیمان لامرد، سالیذ مرودشت، شام شام، نگین کارتن ارژن، تیم های شرکت کننده در مسابقات فوتسال کارگران فارس بودند.

ثبت دیدگاه