• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

سپیدان فارس میزبان مسابقات دوچرخه سواری کوهستان کشور شد

  • 05 مهر 1400 - 12:49
سپیدان فارس میزبان مسابقات دوچرخه سواری کوهستان کشور شد

رییس هیات دوچرخه سواری فارس اعلام کرد: دومین دوره  رقابت‌های جایزه بزرگ دوچرخه سواری کوهستان (کراس کانتری) کشور به میزبانی شهرستان سپیدان فارس روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه برگزار می‌شود.

محمد جواد کشاورز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگارایرنا ادامه داد: این مسابقات  به صورت آزاد برگزار می شود و تمام دوچرخه سواران در رشته کارس کانتری می توانند شرکت کنند.    

وی اضافه کرد : طی چند روز آینده کارشناسان فدراسیون دوچرخه سواری برای بازدید از محل برگزاری این رقابت ها که پیست مجموعه ورزشی پولاد کف سپیدان است، می آیند تا مسیر مسابقه را طراحی کنند.

کشاورز افزود:همچنین سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در این پیکارها شرکت خواهد کرد تا استعدادهای این رشته را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی کند.

وی گفت: این رقابت ها با همکاری فدراسیون دوچرخه سواری، اداره کل ورزش و جوانان فارس و اداره ورزش و جوانان شهرستان سپیدان و همچنین پیست پولاد کف برگزارمی شود  و سرپرست مسابقات هم علی فرازمی است.

کراس کانتری یکی از  رشته های دوچرخه سواری در کوهستان  است که در ارتفاعات و مناطق سخت کوهستان و با دوچرخه های مخصوص و به مسافت پنج  تا  ۹ کیلومتر برگزار می شود و در کراس کانتری ماراتن هم دو چرخه سواران مسافت  ۱۲  تا ۶۰ کیلومتر  را طی می کنند.

شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.

ثبت دیدگاه