• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024

۲ دفتر خدمات مسافرتی در کرمان افتتاح شد

  • 11 مهر 1402 - 12:09
۲ دفتر خدمات مسافرتی در کرمان افتتاح شد

به مناسبت هفته گردشگری دو دفتر خدمات مسافرتی با حضور سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان و تعدادی از فعالان حوزه گردشگری این استان افتتاح شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، سعید شاهرخی گفت: همزمان با دومین روز از هفته گردشگری، دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری یوتاب آیرن سیر که در محیط متاورس فعالیت می‌کند، افتتاح شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه متاورس فرصت‌های تازه‌ای برای گردشگری فراهم می‌کند اظهار کرد: در دنیای متاورس زیرساخت‌های نرم‌افزاری برای معرفی پروازها و هتل‌های داخل ایران و به ویژه استان کرمان فراهم می‌شود.

شاهرخی با بیان اینکه پرداخت از هر نقطه از دنیا به وسیله ارزهای دیجیتال امکان‌پذیر است، افزود: در این زمینه باید با صرافی‌های بین‌المللی و داخلی هماهنگی لازم انجام و درگاه‌های پرداخت راه‌اندازی شود که خوشبختانه در این دفتر خدمات مسافرتی این موارد انجام شده است.

او ادامه داد: در حال حاضر این دفتر خدمات مسافرتی که با سرمایه‌گذاری ۲میلیارد تومان ایجاد شده به صورت مستقیم پنج نفر را مشغول به کار کرده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان به دفتر خدمات مسافرتی کجاران سیر به عنوان دومین دفتر خدمات مسافرتی که در هفته گردشگری افتتاح شد، اشاره کرد و گفت: این دفتر خدمات مسافرتی با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده و به صورت مستقیم برای پنج نفر شغل ایجاد کرده است.

شاهرخی با بیان اینکه در حال حاضر این دفتر خدمات مسافرتی تورهای داخل و خارج کشور را راه‌اندازی کرده است، خاطرنشان کرد: تورهای یکروز کرمان‌گردی هم جزو برنامه‌های این دفتر خدمات مسافرتی است.

ثبت دیدگاه