• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

مسئول فوریت‌های پزشکی انار خطاب به همکارانش: شما زندگی دوباره را به ارمغان می‌آورید

  • 26 شهریور 1402 - 18:35
مسئول فوریت‌های پزشکی انار خطاب به همکارانش: شما زندگی دوباره را به ارمغان می‌آورید

حسن زمانی، مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان انار در پیامی به مناسبت ۲۶ شهریور روز فوریت‌های پزشکی خطاب به همکارانش نوشت: شما زندگی دوباره را به ارمغان می‌آورید.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
…ومَن اَحیَاهَا فَکَاَنَّمَا اَحیَاء النَّاسَ جَمِیعًا
…هر کس نفسی را زنده کند گویا همه مردم را زنده کرده است (مائده ۳۲ )
همکاران محترم، فرصت خدمت به بیماران و نجات جان آنان فرصتی است ارزشمند که پروردگار متعال نصیب بندگان برگزیده خود می‌نماید و شما این فرصت را به‌دست آورده‌اید. شما عزیزانی که برای ارائه خدمات شایسته به بیماران همواره خود را به دانش روز، مهارت‌های فنی و اخلاق حرفه‌ای آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریع‌ترین زمان ممکن به عنوان فرشتگان نجات، حلاوت نجات جان انسان‌ها را با عمق وجودتان احساس نموده و زندگی دوباره را به ارمغان می‌آورید و در رویدادهای گوناگون، از یک سانحه رانندگی تا حوادث گسترده نخستین مواجهه را با مصدومان و همراهان ایشان دارید و با صبر و بردباری، خدمات اولیه را که نقشی حیاتی در بهبود وضعیت سانحه دیدگان دارد به آنان ارائه می‌دهید. بدیهی است اگر کوشش جهادگرانه شما عزیزان در این عرصه نبود، شاهد پیشرفت روز افزون و شکوفایی این جلودار عرصه خدمت به همنوع نبودیم‌.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه شما همکاران عزیز، فرا رسیدن بیست و ششم شهریور ماه، «روز فوریت‌های پزشکی» را خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای شما سلامتی و توفیق روز افزون در خدمت به همنوعان نیازمند را مسئلت می‌نمایم.

حسن زمانی
مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان انار

ثبت دیدگاه