• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024

شبکه بهداشت و درمان از شهردار و اعضای شورای شهر و شهرستان انار تقدیر کرد

  • 11 شهریور 1402 - 19:08
شبکه بهداشت و درمان از شهردار و اعضای شورای شهر و شهرستان انار تقدیر کرد

مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ با حضور در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان به پاس تعامل و حمایت در پروژه بیمارستان ولیعصر (ع) قدردانی کرد.

احمد میرزایی رئیس شورای اسلامی شهر و شهرستان انار ضمن تشکر و حمایت از زحمات و تلاش های دکتر عبداللهی، مدیر شبکه بهداشت و درمان انار گفت: همدلی و همکاری بین شورای اسلامی شهر و شهرستان باعث گردیده روند پیگیری مطالبات مردم با جدیت بیشتری انجام شود و تا حصول نتیجه، پیگیری ادامه خواهد داشت.

دیگر اعضای شورا نیز از تلاشهای دکتر عبداللهی در خصوص جذب کمک های خیرین، پیگیری بودجه های دولتی در تکمیل بیمارستان و ارائه خدمات مطلوب در خانه های بهداشت تشکر و قدردانی کردند.

علیرضا عبدالرضایی شهردار انار نیز با اشاره به همکاری‌های مجموعه شهرداری در تکمیل ورودی و محوطه سازی عنوان کرد: اولویت خدمت در هر جامعه ای بهداشت و درمان است و مجموعه مدیریت شهری نیز با اینکه مشغله فراوانی در حوزه عمرانی دارد اما اولویت را خدمت در حوزه بهداشت عموم مردم قرار می دهد.

در پایان دکتر عبدالهی به پاس تشکر از همراهی و حمایت های همه جانبه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان با اهدا تندیس تجلیل کرد.

ثبت دیدگاه