• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

اعلام نتایج دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی

  • 21 تیر 1402 - 10:11
اعلام نتایج دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی

نتایج دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی که ۱۲ خرداد به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شد بود، بر روی سایت مرکز آزمون جهادداننشگاهی قرار گفت.

به گزارش ایسنا، احمد عبدی پور، مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی با تشریح جزییات دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی گفت: داوطلبان می‌توانند با ورود به پروفایل کاربری خود در سامانه www.hrtc.ir نتایج کارنامه، ریز پاسخگویی به دروس عمومی و تخصصی و سایر اطلاعات موردنیاز را در بخش اعلام نتیجه مشاهده کنند.

احمد عبدی پور با بیان اینکه این آزمون برای پذیرش حدود ۵ هزارنفر در ۱۴ وزارتخانه و دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی و ۱۲ اداره کل و سازمان درسطح استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: مجموعا بیش از۱۲ هزار و ۵۵۰ نفر با کسب حد نصاب لازم و امتیاز بالاتر نسبت به سایر رقبا جهت ادامه مراحل استخدامی به دستگاه‌های مربوط معرفی ‌شده‌اند.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی با اشاره به ظرفیت سهمیه‌های آزمون گفت: حدود ۳۱ درصد پذیرفته‌شدگان دارای یکی از سهمیه های ۳ گانه ایثارگران ۲۵ درصد، ایثارگران ۵ درصد و معلولان بوده و حدود ۶۹ درصد نیز به‌عنوان داوطلب آزاد در آزمون پذیرفته ‌شده‌اند.

وی با اشاره به برخی از امتیازات و ضرایب قانونی مندرج در کارنامه داوطلبان گفت: به استناد قانون، ضریب بومی و امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بررسی خوداظهاری‌های داوطلبان به حایزین شرایط داده ‌شده و لازم است این داوطلبان مدارک موردنیاز در این خصوص را زمان بررسی مدرک ارایه دهند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، عبدی پور با بیان اینکه فرایند بررسی صحت مدارک داوطلبان بر اساس اطلاعات ثبت نامی توسط دستگاه متقاضی نیرو انجام می‌شود، گفت: ضرورت دارد داوطلبان بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام ‌شده با درست داشتن مدارک و مستندات موردنیاز (مندرج در کارنامه) در موعد مقرر به دستگاه‌ مربوطه مراجعه کنند.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی به بازار کار گفت: پس از پایان مرحله بررسی مدارک، فرآیند ارزیابی تکمیلی (مصاحبه و…) توسط دستگاه متقاضی نیرو انجام و نهایتا نمره پایانی داوطلبان بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت‌نام و از طریق پروفایل کاربری داوطلبان اعلام می شود.

ثبت دیدگاه