• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

بررسی مشکلات حقوقی معلمان فارس

  • 19 اردیبهشت 1402 - 15:11
بررسی مشکلات حقوقی معلمان فارس

مشکلات حقوقی و قضایی ۷۰ تن از معلمان و فرهنگیان فارس با حضور مسئولان ارشد قضایی فارس بررسی شد.

در راستای بهبود خدمت رسانی به فرهیختگان، معلمان و فرهنگیان فارس، رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز و معاونان دادگستری با حضور در دانشگاه فرهنگیان پرونده‌های حقوقی ۷۰ نفر از مراجعان فرهنگی و کارکنان آموزش و پرورش استان را بررسی کردند.

در این دیدار صمیمی که با هدف تسهیل دسترسی معلمان و فرهنگیان به مسئولان قضایی استان انجام شد، مراجعان مشکلات حقوقی خود را به صورت چهره به چهره و بدون تشریفات با مسئولان ارشد قضایی استان مطرح کردند.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت در حاشیه این دیدار به جایگاه معلمان و نقش بی بدیل آنان در تربیت نسل آینده و تأثیر مستقیم بر رشد و بالندگی جامعه اشاره کرد و گفت: خدمت به فرهنگیان افتخار است و ما در دستگاه قضایی در راستای اجرای سند تحول قضایی و گسترش مناسبات خود با سازمان‌ها و نهادها مختلف امروز با حضور در دانشگاه فرهنگیان موضوعات حقوقی قشر خدوم فرهنگی استان را با هدف کاهش مشکلات آنان بررسی کردیم.

او با تأکید بر اینکه تلاش ما کاهش دغدغه معلمان و فرهنگیان است بیان کرد: تمرکز معلمان بر مسائل آموزشی و پرورشی زمینه ساز افزایش کیفیت و راندمان آموزشی آنان در تربیت نسل آینده خواهد شد.

در این دیدار دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز ضمن بررسی مشکلات قضایی تعدادی از فرهنگیان گفت: رفع نیازهای کارکنان آموزش و پرورش و کاهش مشکلات این قشر خدوم تضمین کننده سلامت نظام تعلیم و تربیت خواهد شد.

سید مصطفی بحرینی با تاکید بر اینکه باید در عمل ثابت کنیم معلمان در جامعه دارای جایگاه و احترام و تکریم هستند، گفت: انجام دیدار امروز نشانگر اعتقاد مسئولان قضایی استان به جایگاه والای فرهنگیان است.

ثبت دیدگاه