• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

آماده‌باش اتوبوسرانی شیراز در شب‌های قدر

  • 20 فروردین 1402 - 14:18
آماده‌باش اتوبوسرانی شیراز در شب‌های قدر

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز، گفت: همزمان با لیالی قدر، ظرفیت این سازمان در بخش اتوبوسرانی برای تسهیل در تردد مومنان روزه‌دار آماده‌باش است.

پیمان باباخانی یکشنبه ۲۰ فروردین به خبرنگاران گفت: امسال و با هدف تسهیل در تردد مومنان روزه‌دار به اماکن برگزاری احیای شب‌های قدر، بالغ بر ۱۵۰ دستگاه اتوبوس درونشهری، فعال خواهد بود.

باباخانی تاکید کرد که تمرکز خدمت رسانی به مردم شیراز در زمان پایان مراسم احیای لیالی قدر، اماکنی خواهد بود که میزبان جمعیت قابل توجهی از مومنان روزه‌دار است.

او گفت: شرکت کنندگان در مراسم احیای حرم‌های مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و حضرت سید علاءالدین حسین(ع) و حضرت علی‌بن حمزه(ع)، مجموعه فرهنگی مذهبی شلمچه، حسینیه‌های عاشقان ثارالله و محبان ثارالله، دانشگاه شیراز و مجموعه فرهنگی رهپویان وصال امکان استفاده از این تسهیلات برای بازگشت به منازل خود را خواهند داشت.

این مقام مسئول در شهرداری شیراز خاطرنشان کرد که اتوبوس‌های پیش‌بینی شده، پیش از اتمام مراسم احیا در مکان‌های گفته حاضر است و رفت‌وآمد شهروندان را به‌صورت رایگان به نقاط مختلف سطح شهر را انجام خواهند داد.

ثبت دیدگاه