• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

آغاز طرح تشدید مبارزه با سرقت در فارس

  • 25 بهمن 1401 - 14:52
آغاز طرح تشدید مبارزه با سرقت در فارس

همزمان با هفت استان کشور، طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت در سطح هفت شهرستان استان فارس آغاز شد.

فرمانده انتظامی فارس در حاشیه آغاز این طرح در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به دغدغه‌ای مردم در سطح کشور در رابطه با سرقت‌هایی که انجام می‌شود و سارقینی که امنیت مالی و جانی مردم را خطر می‌اندارند، دارند، فرمانده نیروی انتطامی کشور فرمانی را مبنی بر مبارزه ویژه با سارقین و مال خران صادر کرد.

سردار رهام بخش حبیبی با یادآوری اینکه فرمان آغاز این طرح، از سوی فرماندهی فراجا، طی جلسه‌ای برخط ابلاغ شده است، گفت: این طرح در شش شهرستان و مرکز فارس با قدرت اجرایی خواهد شد و برخورد شدیدی با سارقین شناسایی شده، دیگر سارقین و مالخران دنبال می‌شود.

فرمانده انتظامی فارس ضمن تاکید بر اینکه پلیس نسبت به ردیابی مالخران و سارقان با جدیت بیشتری اقدام خواهد کرد، از شهروندان درخواست کرد که توصیه پلیس برای حفظ و ارتقاء امنیت منازل، اماکن تجاری، خودرو و … را برای تاثیرگذاری این طرح، خواستار شد.

حبیبی با یادآوری اینکه این طرح در شهرستان‌های شیراز، کازرون، جهرم، فسا، ممسنی، فیروزآباد و مرودشت از امروز ۲۵ بهمن اجرایی شده است،  ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن این طرح، احساس امنیت بین مردم و ناامنی بین سارقین و مالخران بیشتر شود.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد که در شهرستان شیراز با مشارکت ۳۱ تیم خودرویی و ۲۳ گشت موتوری و در مجموع ۵۴ تیم عملیاتی اجرایی شده است.

ثبت دیدگاه