• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

۸ روستای فیروزآباد فارس به شبکه ملی اینترنت پرسرعت وصل شدند

  • 19 بهمن 1401 - 10:11
۸ روستای فیروزآباد فارس به شبکه ملی اینترنت پرسرعت وصل شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس اعلام کرد: هشت روستای فیروزآباد در قالب ۷۳۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات (USO) اینترنت پر سرعت وصل شدند.

به گزارش ایرنا، حمید سلیمان پور سه شنبه در حاشیه افتتاح این طرح گفت: توسعه زیرساخت های ارتباطی شهرستان فیروزآباد درسالجاری همزمان با سایر نقاط استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: با احداث یک سایت جدید و ارتقای چهار سایت موجود توسط اپراتورهای تلفن همراه، دسترسی هشت روستای جدید در شهرستان فیروزآباد به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه فراهم شده است.

وی ادامه داد: روستاهای کمیلی، خنیفقان، باوریان، زنجیران، مرادآباد، بنه خفرک، جانی آباد و مهکویه سفلی از توابع بخش میمند با جمعیت ۲۲۰۰ نفر دارای اینترنت شدند.

۱۵ میلیارد تومان اعتبار

سلیمان پور گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها مبلغ ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس تاکید کرد: اتصال ۲۲ روستای دیگر این شهرستان با اعتبار ۷۲ میلیارد ریال و با بودجه مصوب نیز در دستور کار قرار دارد و به زودی تمام روستاهای فیروزآباد به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند.

ثبت دیدگاه