• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

برف و باران اماکن گردشگری سپیدان را سه روز تعطیل کرد

  • 12 بهمن 1401 - 13:34
برف و باران اماکن گردشگری سپیدان را سه روز تعطیل کرد

فرماندار سپیدان گفت: تمامی تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی، گردشگری شهرستان سپیدان در روزهای چهارشنبه ۱۲ تا جمعه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ با توجه به بارش های شدید برف همراه با کولاک در این شهرستان تعطیل است.

محمد رضایی روز چهارشنبه با تشریح شرایط بروز سرما و یخبندان در این شهر اظهار کرد:با توجه به اخطاریه هشدار اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف همراه با کولاک و بنا بر تصویب ستاد مدیریت بحران شهرستان سپیدان تمامی تفرجگاه ها و اماکن تفریحی، گردشگری ،پیست های اسکی شهرستان سپیدان تا سه روز تعطیل است.

فرماندار سپیدان ادامه داد: در طول این مدت ورود مسافران و گردشگران به این مناطق ممنوع است؛ لذا از همه هم‌استانی‌ها و هموطنان می خواهیم از مسافرت‌های تفریحی و غیر ضروری به این شهرستان در روزهای ذکر شده خودداری کنند.

شهرستان سپیدان به مرکزیت شهر اردکان در ۸۰ کیلومتری شمال غرب شیراز واقع است. این شهرستان با جاذبه‌های گردشگری طبیعی مانند آبشار مارگون و چله‌گاه در فصل گرم سال میزبان گردشگران بسیاری است. تنها پیست حرفه ای برف استان فارس نیز در این شهرستان قرار دارد.

اداره کل هواشناسی فارس هم اعلام کرد:‌ تا بامداد امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه ٰ،‌ سپیدان با ۲۵ سانتی متربرف و ۴۳ میلی متر باران شهرستان شاخص فارس در برف و باران است و بیشترین میزان نزولات آسمانی را ثبت کرد.

ثبت دیدگاه