• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

برف و باران بیستم دی ماه خسارتی در استان فارس نداشت

  • 20 دی 1401 - 12:27
برف و باران بیستم دی ماه خسارتی در استان فارس نداشت

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: به رغم آغاز بارش باران و برف از روز گذشته در برخی نقاط استان و تداوم آن تا امروز، گزارشی از بروز خسارت در استان ارائه نشده است.

خلیل عبدالهی افزود: بارش باران در مرکز، شمال و جنوب استان همچنان ادامه دارد و پیش بینی می شود که این بارش ها را تا بعد از ظهر شاهد باشیم.

او ادامه داد: در شیراز با توجه به شدت بارندگی در بالادست و شدت گرفتن جریان آب در رودخانه خشک، کنارگذرهای این رودخانه بسته شده و تردد خودروها در آن انجام نمی شود.

وی ادامه داد: در برخی محورها مانند گردنه کولی کش شهرستان خرم بید تردد خودروها به کندی انجام می شود و در برخی مناطق سعادت شهر مرکز شهرستان پاسارگاد نیز مسیرهای دسترسی به چند روستا مسدود شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس افزود: در محور یاسوج به سپیدان نیز نیروهای امدادی به چند خودرو گرفتار در برف کمک کردند و چند نفر از شهروندانی که در ارتفاعات دراک شیراز گرفتار شده بودند به پایین منتقل شدند.

عبدالهی ادامه داد: نیروهای راهداری به همراه ماشین آلات با بازگشایی راه ها و نمک پاشی در محورها، شرایط را برای عبور خودروها فراهم می کنند.

وی، از شهروندان خواست که از انجام هرگونه سفر غیر ضروری و حضور در ارتفاعات و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

ثبت دیدگاه