• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

افزایش ۴۰ درصدی شهریه کودکستان‌های فارس

  • 27 آبان 1401 - 15:20
افزایش ۴۰ درصدی شهریه کودکستان‌های فارس

رئیس اداره دوره اول ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش فارس در جمع مسوولان کودکستان های دوره دوم شیراز بااشاره به ماده ۲۱ دستورالعمل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، از افزایش ۴۰ درصدی شهریه نسبت به شهریه مصوب سال گذشته خبر داد.

 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس روز جمعه به نقل از ، دکتر آزاده محسنی که در گردهمایی مدیران و مربیان کودکستان های دوره دوم نواحی چهارگانه شیراز سخن می گفت با اشاره به تاسیس سازمان نوپای تعلیم و تربیت کودک در کشور از واگذاری مسئولیت امور اجرایی و آموزشی کودکستان ها به معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استانها خبر داد.

رئیس اداره دوره اول ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش فارس گفت: طبق اساس نامه این سازمان لازم است به محض فعال شدن سامانه، تمامی موسسین کودکستان های دوره دوم که مجوز تاسیس و فعالیت خود را از بهزیستی و اداره مدارس غیردولتی آموزش و پرورش دریافت کرده اند نسبت به تطبیق مجوز خود اقدام نمایند.

محسنی همچنین تاکید کرد: تمامی نوآموزان این مراکز لازم است پوشش بیمه ای داشته باشند. 

رئیس اداره دوره  اول ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش فارس   با اشاره به ماده ۳۴ اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، زمان متعارف فعالیت کودکستان ها را ۲۲ ساعت در هفته و روزانه حداکثر چهار ساعت و نیم اعلام کرد. 

این مقام مسوول در آموزش و پرورش فارس افزود:بسته های تربیت و یادگیری ویژه کودکستان های دوره اول و دوم که به طور رسمی توسط سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک معرفی گردیده می بایست در همه کودکستان ها ملاک عمل و آموزش قرار گیرد.

ثبت دیدگاه