• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

کشف ۳۶۰ کیلو تریاک در نی‌ریز

  • 12 آبان 1401 - 11:31
کشف ۳۶۰ کیلو تریاک در نی‌ریز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس شهرستان “نی‌ریز” و مواد مخدر استان، ۳۶۰ کیلوگرم تریاک از یک خودرو کشف شد.

رهام‌بخش حبیبی چهارشنبه ۱۱ آبان به خبرنگاران گفت: شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان نی‌ریز در شرق فارس اقدام به شناسایی یک قاچاقچی و کشف مقادیری موادمخدر از خودروی وی شدند.

او توضیح داد: مأموران با مشکوک شدن به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در محور “سیرجان-شیراز” دستور ایست دادند اما راننده بدون توجه، به حرکت خود ادامه داد.

فرمانده انتظامی فارس گفت: در ادامه، مأموران پلیس پس از تعقیب و گریز موفق شدند با انجام اقدامات فنی و تخصصی سواری را متوقف کرده و راننده را دستگیر کنند.

حبیبی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی، ۳۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه یک قبضه کلت و تعداد فشنگ، کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد که همزمان با این اقدام، یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ که نقش اسکورت محموله را ایفا می‌کرد نیز توقیف و راننده آن بازداشت شد.

حبیبی گفت: هر دو راننده پس از تشکیل پرونده به همراه موادمکشوفه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

توقیف لکسوس ۷۰ میلیاردی 

فرمانده انتظامی شهرستان کَوار در استان فارس نیز گفت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک سواری لکسوس قاچاق در یک منزل مسکونی در شهر اکبرآباد پارک می‌باشد که رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ سید رحمان هاشمی افزود: مأموران سریعا ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از پارکینگ آن منزل یک سواری لکسوس قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی کَوار با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودرو مکشوفه را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این خصوص مالک برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

ثبت دیدگاه