• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

استاندار فارس: تکمیل ورزشگاه پارس و سالن ۶ هزار نفره شیراز شتاب گیرد

  • 10 آبان 1401 - 14:40
استاندار فارس: تکمیل ورزشگاه پارس و سالن ۶ هزار نفره شیراز شتاب گیرد

استاندار فارس با بیان اینکه به وعده داده شده از سوی شرکت توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تکمیل ورزشگاه ۵۰ هزار نفره پارس و سالن ۶ هزار نفره شهید سلیمانی شیراز تا پایان سال جاری خوشبین نیستم، اقدام عملی این شرکت در این راستا را خواستار شد.

دکتر محمد هادی ایمانیه روز سه شنبه  در حاشیه دومین جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش فارس، اظهار داشت:استفاده از ظرفیت خیرین جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی تاکید می شود.

وی افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی می تواند با همیاری خیرین نیک اندیش تسریع و در این حوزه از ظرفیت خیرین استفاده شود.

ورزش همگانی باید توسط افراد جامعه حس شود 

ایمانیه به  برگزاری ورزش همگانی در سطح خیابان ها و اماکن عمومی شهرها اشاره کرد  وی افزود: ورزش همگانی  باید توسط تمامی افراد جامعه حس شود و برنامه های بزرگ ورزش همگانی به صورت هفتگی و با حمایت دستگاه های اجرایی در همه نقاط سطح شهر شیراز برگزار شود.

استاندار فارس همچنین به تدوین آیین نامه تقدیر از ورزشکاران و تاسیس یک تیم ورزشی در رشته های مختلف توسط هر سازمان استان، طی سه ماه آینده تاکید کرد.

 ایمانیه از تاسیس صندوق مسوولیت اجتماعی استان خبر داد و افزود: ورزش یکی از پنج حوزه مورد حمایت این صندوق است.

طی ۹ ماه گذشته ۱۰۰ پروژه ورزشی در فارس به بهره برداری رسیده است

همچینن در این جلسه مدیر کل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: طی  ۹ ماه گذشته ۱۰۰ پروژه ورزشی با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان در ۳۴ شهرستان استان به بهره برداری رسیده است.

حیدر صفرپور ادامه داد: همچنین بازسازی ۲۱ سالن ورزشی طی این مدت  از دیگر فعالیت های ورزش و جوانان فارس در حوزه زیرساخت های ورزشی است.

فارس بیشترین تعداد اماکن نیمه تمام ورزشی در کشور دارد  

وی تاکید کرد: فارس بیشترین تعداد اماکن ورزشی نیمه تمام در سطح کشوردارد که برای تکمیل و بهره برداری از این ظرفیت ها نیاز به همکاری همه جانبه مسئولان استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تامین اعتبارات است.

همچنین بهره گیری از ظرفیت شهرداری ها در توسعه ورزش، توسعه توریسم ورزشی و تعامل دستگاه های اجرایی استان در توسعه ورزش همگانی در دستور کار دومین جلسه شورای تربیت  بدنی و ورزش فارس قرار داشت.

ثبت دیدگاه