• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024

آتش سوزی جایگاه سوخت در شیراز مهار شد

  • 25 مهر 1401 - 12:03
آتش سوزی جایگاه سوخت در شیراز مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: یک دستگاه خودرو سواری صبح دوشنبه ۲۵ مهر ماه در جایگاه سوخت میدان احسان دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتش نشانان این آتش مهار و خاموش شد..

محمد هادی قانع روز دوشنبه در بیان جزئیات این حادثه افزود: مرکز ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز صبح ۲۵ مهر ۱۴۰۱ با دریافت خبر رخداد این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه چهار را  ساعت ۷ و ۵۱ دقیقه به محل حادثه در میدان احسان اعزام کرد.

وی ادامه داد: براساس مشاهدات میدانی یک دستگاه خودروسواری پراید در جایگاه سوخت میدان احسان به علت نقص فنی و نشتی بنزین در زمان سوخت رسانی از قسمت موتور خودرو دچار آتش سوزی شده و تلاش اولیه برای مهار این آتش سوزی بی نتیجه مانده بود که به دنبال این رخ داد شعله های آتش به سرعت گسترش یافته و در حال سرایت به اطراف بود.

وی افزود: با توجه به اهمیت مکان مورد نظر و احتمال سرایت شعله‌های آتش به جایگاه سوخت رسانی، آتش نشانان کمتر از دو دقیقه  در محل حضور یافته و به سرعت عملیات خود برای مهار آتش سوزی خودرو را آغاز کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص و پاشش آب، شعله‌های آتش را مهار و کاملا خاموش کرده و همچنین ازسرایت آن به جایگاه ممانعت به عمل آوردند.

قانع با اشاره به این که این حادثه تلفات و خسارت جانی نداشت، اضافه کرد: سرعت عمل تیم عملیاتی در این حادثه از بروز حادثه ای بزرگ جلوگیری کرد.

ثبت دیدگاه