• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

ساخت خوابگاه ۱۳۲ واحدی با کمک خیرین در دانشگاه شیراز

  • 23 مهر 1401 - 8:48
ساخت خوابگاه ۱۳۲ واحدی با کمک خیرین در دانشگاه شیراز

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از ساخت و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی در دانشگاه شیراز و کازرون با حمایت خیرین و صندوق رفاه دانشجویان خبر داد.

دکتر مسعود گنجی ضمن اعلام این خبر، به مساعدت‌های صورت گرفته توسط صندوق رفاه دانشجویان در بخش خوابگاه‌های دانشجویی و آشپزخانه‌های دانشگاه کازرون اشاره کرد و گفت: توجه صندوق رفاه دانشجویان در مساعدت‌های رفاهی دانشجویی استان فارس با توجه به وجود خیرین نیک اندیش، ویژه است.

وی گفت: یک خیّر نیک اندیش در حال ساخت دو بلوک خوابگاه متاهلی ۱۳۲ واحدی در دانشگاه شیراز است و خیّر دیگری با کمک دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویان در حال تجهیز خوابگاه فاطمیه دانشگاه سلمان فارسی کازرون است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان به تفاهم‌نامه‌ای که بین دانشگاه‌ سلمان فارسی کازرون، صندوق رفاه دانشجویان و خیرین در این خصوص منعقد شده، اشاره کرد و گفت: برمبنای این تفاهم‌نامه، ۵۰ درصد هزینه‌های تجهیزات را خیّر نیک اندیشی از کازرون و ۵۰ درصد آن را صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه سلمان فارسی کازرون تامین می‌کنند.

دکتر گنجی با توجه به آغاز ثبت نام وام‌های تحصیلی، تاکید کرد: صندوق رفاه دانشجویان به طور کلی به دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان فارس در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۴ میلیارد تومان از انواع وام‌های دانشجویی پرداخت کرده است.

وی اضافه کرد: این صندوق در ۶ ماه دوم سال نیز سعی دارد به اغلب دانشجویان واجد شرایط براساس بودجه تخصیصی از سوی سازمان برنامه و بودجه وام پرداخت کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر گنجی در سفر به استان فارس از دانشگاه کازرون بازدید کرد و از نزدیک در روند آماده‌سازی این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید قرار گرفت.

ثبت دیدگاه