• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

طرح آسفالت ۵۵ هزار مترمربع از معابر روستایی شهرستان سپیدان به بهره برداری رسید

  • 19 مهر 1401 - 12:26
طرح آسفالت ۵۵ هزار مترمربع از معابر روستایی شهرستان سپیدان به بهره برداری رسید

طرح آسفالت ۵۵ هزار مترمربع از معابر روستایی سپیدان با همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ومشارکت دهیاری ها در آیینی با حضور محمد رضایی فرماندار سپیدان، دکتر علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

فرماندار سپیدان روز سه شنبه در آیین افتتاح این طرح ها اظهار داشت: فعالیت‌های عمرانی در حوزه روستاهای یکی از مهمترین راهبردهای دولت برای فراهم کردن رفاه اهالی و ایجاد انگیزه به منظور ماندگاری در این مناطق پیش بینی شده است.

محمد رضایی با بیان اینکه آسفالت و بهسازی معابر به منظور تردد راحت روستاییان انجام می شود،تصریح کرد: عملیات اجرایی آسفالت معابر مناطق روستایی سپیدان براساس یک تفاهم نامه با مشارکت دهیاری ها،بخشداری ها و بنیادمسکن انقلاب اسلامی انجام شده است که جا دارد ویژه از عنایت استاندار محترم و همچنین نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی بواسطه ی پیگیری های ویژه تشکر نمایم.

این مقام مسئول افزود:با اجرای طرح تامین قیر رایگان از سوی دولت و مشارکت دهیاران تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه آسفالت معابر روستاهای شهرستان سپیدان برداشته شده که بر این اساس در سه ماه گذشته معادل سه سال ونیم گذشته کوچه های روستایی  در شهرستان سپیدان آسفالت شده است  که این کار در راستای توسعه روستاها انجام شده و همچنان آسفالت معابر با جدیت ادامه خواهد داشت.

فرماندار سپیدان در پایان خاطرنشان کرد: تفکر جهادی وانقلابی  بهترین لحظه های خود را خدمت به مردم ونظام اسلامی می داند زیرا یکی از مولفه های انقلابیگری خدمت مجاهدانه و صادقانه به مردم وحل مشکلات آنهاست.

مهندس علی شیروانی دوست مدیر بنیاد مسکن شهرستان سپیدان نیز در حاشیه اجرای این طرح با بیان اینکه از همه ظرفیت ها برای توسعه و محرومیت زدایی دراین شهرستان بهره گیری می شود اظهار داشت : بنیاد مسکن با استفاده از توان تخصصی ، طرح های مقاوم سازی مسکن روستایی ، آسفالت و توسعه معابر ، اعطای اسناد مالکیت واحد های مسکونی روستایی و اعطای تسهیلات کم بهره و وام های بلاعوض برای جبران خسارت های سیل و زلزله را در دستور کار دارد.

شهرستان سپیدان در فاصله ۸۵ کیلومتری شمال غرب شیراز در استان فارس قرار دارد.

ثبت دیدگاه