• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

جریمه ۴ میلیاردی یک فروشگاه در شیراز

  • 13 شهریور 1401 - 14:16
جریمه ۴ میلیاردی یک فروشگاه در شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: مدیر یک فروشگاه محصولات دکوراسیون در شیراز با شکایت شخصی، پس از محرز شدن تخلف ۴ میلیارد ریال جریمه شد.

غلامرضا سالاری در خصوص جزئیات این پرونده گفت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان در خصوص تخلف یک فروشگاه محصولات دکوراسیون بابت فروش کاغذ دیواری، متصدی این واحد صنفی به تعزیرات احضار و بررسی آغاز شد.

او ادامه داد: با انجام بررسی‌های لازم پیرامون موضوع، تخلف گرانفروشی در این پرونده محرز و متصدی فروشگاه به ۴ میلیارد ریال در حق دولت و استرداد حق شاکی به میزان ۷۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

بازرسی از فروشگاه‌های لوازم التحریر مرودشت

سالاری همچنین عنوان کرد: با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان از فروشگاه‌های پوشاک و لوازم تحریر شهرستان مرودشت بازرسی کردند.

او بیان کرد: این بازرسی‌ها با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف این شهرستان انجام و پرونده‌های متشکله نیز بصورت ویژه و خاج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

سالاری گفت: مقرر شده تا گشت‌های مشترک بازرسی در راستای نظارت بر بازار لوازم تحریر، کیف و کفش و پوشاک در تمامی شهرستان‌های استان انجام شود تا علاوه بر نظارت بر قیمت و کیفیت این اقلام، شاهد کاهش بروز تخلفات صنفی در آستانه سال تحصیلی باشیم.

ثبت دیدگاه