• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

مرکز رشد دانشگاه آزاد جهرم مهر آغاز به کار می‌کند

  • 08 شهریور 1401 - 14:39
مرکز رشد دانشگاه آزاد جهرم مهر آغاز به کار می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد واحد جهرم اعلام کرد که از مهر امسال و با شروع سال تحصیلی جدید، مرکز رشد واحدهای فناور و دانش‌بنیان این مرکز آموزش‌عالی آغاز به‌کار خواهد کرد.

کوروش سرورزاده سه‌شنبه هشتم شهریور به خبرنگاران گفت: توجه به مراکز رشد واحدهای فناور و دانش بنیان دانشگاهی می‌تواند زمینه‌ساز رشد و خلاقیت علمی و هم چنین بهره وری اقتصادی از علوم روز باشد.

وی با بیان اینکه مرکز رشد واحدهای فناور و دانش‌بنیان دانشگاه آزاد جهرم، یکی از مراکز اقماری دانشگاه آزاد واحد شیراز است، گفت: نوآوری و ارائه طرح‌های فناوری و دانش‌بنیان در مراکز علمی و دانشگاهی پایه‌ریزی می‌شود.

سرورزاده گفت: هدف از راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور و دانش بنیان در این واحد دانشگاهی، آشنایی دانشجویان با طرح‌های علمی و خلاقانه ای است که هم زمان می تواند بازده اقتصادی، توسعه فعالیت های دانش بنیان و افزایش درآمدهای غیر شهریه را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به قدمت ۳۰ ساله دانشگاه آزاد اسلامی جهرم و بهره مندی این مرکز از اساتید برجسته و کارآفرین رشته های مختلف از آمادگی این  مرکز آموزش‌عالی برای جذب دانشجو در رشته های تحصیلی کاردانی و کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جهرم با بیان این که امکانات استاندارد آزمایشگاهی و کارگاهی برای رشته های گوناگون در شهرک دانشگاهی امام مهدی (عج) در دسترس دانشجویان است، گفت: امکان ادامه تحصیل متقاضیان در ۲۹۸ رشته کارشناسی ارشد و ۹ رشته دکترای تخصصی نیز فراهم است.

سرورزاده هم چنین به فراهم بودن امکان تحصیل همزمان دانشجویان در دو رشته یا مقطع تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی جهرم اشاره و خاطر نشان کرد: اطلاعات تکمیلی در خصوص شیوه نامه استفاده از این ظرفیت، در وب‌سایت این دانشگاه به نشانی https://jahrom.iau.ir/fa در دسترس است.

ثبت دیدگاه