• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

پروژه‌های آبرسانی به ۴۰ روستا در شیراز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد 

  • 05 شهریور 1401 - 8:47
پروژه‌های آبرسانی به ۴۰ روستا در شیراز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: در سال ۱۴۰۰ آبرسانی به ۴۰روستا در شهر شیراز آغاز شد و امروز این آمادگی را داریم که پروژه‌های آبرسانی به این مناطق در هفته دولت به بهره‌برداری برسد. 

 بهمن بهروزی شنبه دستاوردهای دولت سیزدهم آبرسانی به شهر و روستا را از مهمترین مأموریت‌های شرکت آب و فاضلاب شیراز دانست و اظهار کرد: در تابستانی که گذشت در شهر توانستیم تا حدود زیادی موفق عمل کنیم و از قطعی آب به صورت ممتد جلوگیری کنیم؛ هرچند در برخی مناطق با افت فشار مواجه شدیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز ادامه داد: در شیراز با بحران‌هایی که در سایر شهرها وجود دارد مواجه نشدیم و تمام تلاش خود را به کار گرفتیم که خدمات در روستاها به گونه‌ای باشد که در این مناطق هم مانند شهرها عدالت توزیع آب برقرار شود.
بهروزی افزود: در سال گذشته آبرسانی به ۴۰روستا در شهر شیراز آغاز شد و امروز این آمادگی را داریم که پروژه‌های آبرسانی به این مناطق در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.
وی با بیان اینکه اهالی روستای بگدانه سالها با مشکل شوری آب مواجه بودند، گفت: شرکت آب و فاضلاب تصمیم گرفت اجرای پروژه آبرسانی به بگدانه را در دستور کار قرار دهد و با اجرای یک خط انتقال در حدود ۱۷.۵ کیلومتر و احداث حدود ۶ دستگاه مخزن پیش ساخته آبرسانی به این منطقه را انجام دادیم و در حال حاضر آب باکیفیت مناسب و بسیار مطلوب در اختیار اهالی این منطقه قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز در رابطه با سایر پروژه‌ها گفت: توسعه شبکه فاضلاب در شیراز و توسعه تصفیه‌خانه‌های فاضلاب هم از دیگر پروژه‌های در دست اقدام است.

نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در میدان امام حسین (ع) (فلکه ستاد) شیراز و در مجاورت ضلع جنوبی ساختمان استانداری فارس برپا شده و تا هشتم شهریورماه پذیرای بازدیدکنندگان است.
دوم تا هشتم شهریورماه هرسال به یاد شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است. هشتم شهریور ۱۳۶۰ محمد علی رجایی رییس جمهوری وقت و  محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت و همراهان آنها در عملیاتی تروریستی توسط گروهک منافقین به شهادت رسیدند.

ثبت دیدگاه