• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024

ارائه خدمات حوزه ساخت و ساز روستایی در فارس الکترونیکی می‌شود

  • 31 مرداد 1401 - 12:39
ارائه خدمات حوزه ساخت و ساز روستایی در فارس الکترونیکی می‌شود

سرپرست دفتر روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: با راه‌اندازی سامانه راهبر در استان، ارائه خدمات دولتی به ویژه در حوزه ساخت و ساز روستاها الکترونیکی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، حامد رستمی در کارگاه آموزشی ویژه دهیاران و مسئولان فنی شهرستان‌ها افزود: این سامانه می‌تواند تحول بزرگی در زمینه تسهیل خدمت رسانی به حوزه ساخت و ساز روستایی در سطح استان ایجاد کند، تحولی که در همه زمینه ها نیاز است و با جدیت به دنبال تحقق آن هستیم.
او ادامه داد: در این سامانه چندین قابلیت از جمله خدمات مربوط به امور زمین، صدور پروانه ساخت، تغییر کاربری و همچنین درخواست الحاق به محدوده طرح پیش بینی شده که کاربران از امروز می‌توانند بدون مراجعه حضوری و تنها با دسترسی به اینترنت و ورود به سایت سامانه راهبر از خدمات سیستم جامع مدیریت خدمات فنی و مهندسی ساخت و ساز روستایی استفاده کنند.
وی، ضمن قدردانی از اقدامات بنیاد مسکن فارس در زمینه خدمت رسانی به روستاهای استان گفت: همکاری و تعامل روزافزون دفتر روستایی و شوراهای استانداری فارس و بنیاد مسکن نقش بسزایی در تحقق توسعه پایدار روستایی دارد و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ثبت دیدگاه