• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

بستری ۵۹ بیمار جدید کرونا در فارس

  • 26 تیر 1401 - 18:01
بستری ۵۹ بیمار جدید کرونا در فارس

آخرین گزارش وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکی از پذیرش و بستری ۵۹ بیمار یا فرد دارای علائم مشکوک کرونا در بیمارستان‌های فارس است.

براساس آخرین گزارش آماری از وضعیت شیوع کرونا در فارس، از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح ۲۶ تیر، با انجام دو میلیون و ۱۶۹ هزار و ۵۸۶ تست تشخیصی ۶۳۲ هزار و ۸۳۹ بیمار مثبت در این استان شناسایی شده است.

این گزارش حاکیست که از کل بیماران مثبت شناسایی شده، ۶۲۲ هزار و ۸۳۱ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

طبق گزارش آماری آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته و با بستری ۵۹ بیمار جدید تعداد بستری‌ها در این استان به ۲۱۷ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم رسیده است.

به استناد آمارهای اعلامی، تعداد ۱۵ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش‌های ICU بیمارستان‌های فارس، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

برابر این آمار، خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت نشده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، هشت هزار و ۳۷ نفر است.

همچنین از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تاکنون در مناطق زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هشت میلیون و ۱۳۲ هزار و ۲۳۵ دُز واکسن کرونا تزریق شده است.

گزارش آماری اعلامی از آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که از کل واکسن‌های تزریق شده، سه میلیون و ۴۲۲ هزار و ۷۱۹ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۳۰ هزار و ۸۰ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۵۰ هزار و دو دُز نوبت سوم و ۲۹ هزار و ۴۳۴ دُز یادآور واکسن بوده است.

ثبت دیدگاه