• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

کشف بیش از ۱۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در لارستان

  • 29 خرداد 1401 - 16:44
کشف بیش از ۱۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در لارستان

 فرمانده انتظامی لارستان فارس از کشف ۱۴ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت : پلیس ، طی ۴۸ ساعت گذشته ۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل سوخت را در محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و آنها را توقیف کرد.

 سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” روز شنبه با تشریح این خبر اظهار داشت: این اقدام در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملیاز سوی ، ماموران انتظامی با انجام کارهای فنی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها در مجموع ۱۴ هزار و ۳۰۰ لیتر گاروئیل قاچاق کشف شد، گفت: رانندگان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

رفع تصرف اراضی ملی در لامرد

همچنین در خبر دیگری ، فرمانده انتظامی استان فارس هم از رفع تصرف ۱۳۰ هزار متر از اراضی ملی به ارزش ۶۳۴ میلیارد ریال در شهرستان “لامرد” خبر داد.

سردار “رهام بخش حبیبی اظهار داشت: مقابله با پدیده شوم زمین خواری یکی از مطالبات به حق مردم و از اولویتهای اصلی پلیس بوده و نیروی انتظامی برابر قانون با سودجویان برخورد خواهد کرد.

وی افزود: در پی مراجعه نماینده منابع طبیعی مبنی بر تصرف اراضی ملی در بخ ش “اشکنان” از توابع لامرد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران انتظامی لامرد پس از هماهنگی با مراجع قضائی به همراه نماینده منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند ۱۳۰ هزار متر مربع از اراضی ملی که سودجویان تصرف و اقدام به کاشت نهال کرده بودند را خلع ید کنند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه از نظر کارشناسان ارزش زمین های رفع تصرف شده ۶۳۴ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: برخورد با زمین خواران و سودجویان به صورت ویژه در دستور کار پلیس است.

ثبت دیدگاه