• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

سند تک برگ برای بیش از ۵۳۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان خفر اخذ شد

  • 14 اردیبهشت 1401 - 11:23
سند تک برگ برای بیش از ۵۳۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان خفر اخذ شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خفر گفت: به منظور حفاظت از اراضی ملی ۵۳۸ هکتار از اراضی ملی شهرستان خفر با اخذ سند تک برگ تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

کوروش فرشید نسب روز سه‌شنبه با بیان اینکه برای تحقق اهداف سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی سند تک برگ ۵۳۸ هکتار از اراضی ملی پلاک جزه و زرجان در شهرستان خفر با طرح کاداستر صادر شد گفت: اجرای طرح کاداستر علاوه بر پیشگیری از وقوع پدیده زمین‌خواری و کاهش چشمگیر تصرفات احتمالی در اراضی ملی از جعل و صدور اسناد معارض در این اراضی نیز جلوگیری خواهد کرد.

فرشید نسب با اشاره به تحقق اهداف و سیاست‌های ابلاغی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری در برای سنددار شدن اراضی ملی گفت: اجرای طرح کاداستر یا حد نگاری اراضی علاوه بر مشخص‌ کردن مرز بین اراضی دولتی و مستثنیات، از بسیاری از تخلفات و جرایم در این عرصه‌ها جلوگیری خواهد کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خفر ضمن قدردانی از همکاری و تعامل خوب کارشناسان ثبت اسناد و املاک در صدور اسناد مالکیت تک برگی گفت: با اجرای طرح کاداستر بر روی تمامی اراضی  شهرستان شاهد حفاظت بیش از پیش از این عرصه‌ها خواهیم بود.

شهرستان خفر در فاصله ۱۳۵ از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

ثبت دیدگاه