• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

اتاق‌های عمل بیمارستان شهید چمران شیراز افتتاح شد

  • 13 اردیبهشت 1401 - 12:12
اتاق‌های عمل بیمارستان شهید چمران شیراز افتتاح شد

پروژه اتاق‌های عمل مرکز آموزشی درمانی شهید چمران شیراز امروز با حضور دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس افتتاح شد.

دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس روز دوشنبه در آیین افتتاح اتاق‌های عمل بیمارستان شهید چمران شیراز ارایه بهترین نوع خدمات درمانی را حق مردم دانست و گفت: اکثر مردم توان پرداخت هزینه های درمان بیمارستان های غیر دولتی را ندارند؛ بنابراین افزایش کمی و کیفی خدمات باعث رضایت مردم خواهد شد.

استاندار فارس ادامه داد : بیمارستان شهید چمران نیاز به بازسازی اساسی دارد و تعمیرات تدریجی آن موجب مباهات است. اکثر مردم توان پرداخت هزینه های درمان بیمارستان های غیر دولتی را ندارند بنابراین افزایش کمی و کیفی خدمات باعث رضایت مردم خواهد شد.

دکتر ایمانیه اعلام کرد: طبق آمارها و آخرین تحقیقات انجام شده در فارس، بیش از ۸۵ درصد مراجعان به استان به دلیل توانمندی اساتید و پزشکان، برای دریافت خدمات بستری و درمانی به بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه می‌کنند.

استاندار فارس با اشاره به گذشت حدود هفتاد سال از آغاز به کار و خدمت رسانی بیمارستان شهید دکتر چمران شیراز، ادامه داد: این مرکز درمانی دچار فرسودگی هایی شده بود که با تلاش مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسوولان این مرکز درمانی، بازسازی اساسی اتاق عمل های این بیمارستان انجام شده و اکنون مورد استفاده بیماران، اساتید، دستیاران و دانشجویان قرار می گیرد.

نماینده عالی دولت در فارس حمایت از حضور تمام وقت اساتید علوم پزشکی به تمام وقت را مورد اشاره قرار داد و گفت: دولت و مجلس باید حضور تمام وقت اساتید دانشگاه علوم پزشکی را مورد حمایت قرار دهند. 

دکتر ایمانیه ضمن بیان اینکه اتاق های عمل و بهترین نوع خدمات درمانی حق مردم است گفت: برای افزایش تدریجی پروژه های عمرانی بیمارستان های استان فارس تلاش خود را خواهیم کرد تا خدمات مطلوب تر به هم استانی ها ارایه شود.

بیمارستان دکتر چمران واقع در شهر شیراز بیمارستانی است دانشگاهی و درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ۲۴۱ تخت فعال که در سال ۱۳۳۰ شمسی تأسیس گردید.

ثبت دیدگاه