• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

۲۶۵ تیم تخصصی طرح محب بهزیستی به یاری سیل زدگان شتافتند

  • 11 اردیبهشت 1398 - 14:26
۲۶۵ تیم تخصصی طرح محب بهزیستی به یاری سیل زدگان شتافتند

معاون مشاوره و امور روانشناختی معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی گفت: در حادثه سیل اخیر با تشکیل ۲۶۵ تیم تخصصی تحت طرح محب تلاش کردیم محیط و فضا و انسان‌ها را منطبق با جامعه بازیابی کنیم.

بهزاد وحیدنیا ظهر چهارشنبه درهمایش مشترک روز ملی روانشناس و مشاور که با رویکرد بحران‌ها و سلامت روان نیازها و چالش‌ها در تالار حافظ برگزار شد، افزود: سازمان بهزیستی به نوعی متولی سلامت اجتماعی در جامعه شناخته شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: در دسترسی به سلامت اجتماعی ابتدا باید به سلامت روان رسید بعد سلامت روان در سلامت اجتماعی حائز اهمیت است.

وحیدنیا تصریح کرد: در این خصوص سیاست بهزیستی مشارکت با بخش غیردولتی است؛ این سازمان با بهره گیری از پتانسیل‌های موجود می کوشد تا دردی از دردهای جامعه را علاج کند.

معاون مشاوره و امور روانشناختی معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی در ادامه افزود: این دردها اگر درمان نشود به رنج‌ها تبدیل می‌شود.

وی افزود: تلاش ما همواره به این نحو بوده که بهترین‌ها را رقم بزنیم و از ظرفیت‌های موجود به توسعه خدمات بپردازیم.

وحیدنیا تصریح کرد: آسیب‌های روانی مختص به یک حیطه و محیط نیست و گاهاً یک جامعه را درگیر می‌کند ما با راه اندازی طرح محب و بهره گیری از نیروهای کارآمد امروزه توانسته‌ایم در بروز آسیب‌های جدی مداخله کنیم.

معاون مشاوره و امور روانشناختی معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی اضافه کرد: در حادثه سیل اخیر با تشکیل ۲۶۵ تیم تخصصی تحت طرح محب و ۶۹ شبکه تلاش کردیم محیط و فضاو انسان‌ها را منطبق با نرم جامعه و بازیابی کنیم.

ثبت دیدگاه