• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

شروع خاک‌برداری زیرگذر گلشن انار از پایان هفته / رایزنی برای احداث کمربندی انار-نوق

  • 15 آذر 1395 - 21:18
شروع خاک‌برداری زیرگذر گلشن انار از پایان هفته / رایزنی برای احداث کمربندی انار-نوق

خاک‌برداری زیرگذر گلشن انار از پایان هفته آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری انار ۱۵ آذرماه طی جلسه ای با حضور فرماندار انار، مهندس مقبلی (مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان )،مهندس خواجه پور (رییس راه و ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای)،شهردار ،مهندس حسینی(راه و شهرسازی انار )،معاونین فرماندار ،مهندس علینژاد (اداره راهداری انار )و حسن ذوالفقاری عضو شورای گلشن در خصوص مباحث و مشکلات زیرگذر گلشن و احداث کمربندی انار – نوق مذاکراتی به عمل آمد..

در این جلسه سید ضیاء طباطبائی فرماندار انار پس از بیان گزارشی از وضعیت راه ها و زیر گذر گلشن از مهندس مقبلی خواست تا به شهرستان انار در حوزه راه و راه سازی و همچنین تکمیل زیر گذر گلشن عنایت ویژه ای داشته باشد.

در این جلسه پس از تبادل نظر مقرر گردید پایان هفته خاکبرداری رمپ ورود و خروج زیرگذر گلشن شروع شود تا مراحل مناقصه برای ادامه کار ( زیرسازی وآسفالت زیرگذر،اجرای دیوار حایل بتنی،اجرای قرنیز اطراف پل زیرگذر و..)انجام و پیمانکار  مشخص و پزوژه راتکمیل کند.

همچنین احداث کمربندی انار به نوق نیز از دیگر خواسته های مسئولین علی الخصوص شورا و شهردار انار بود که مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان پیرامون آن راهکارهایی ارائه کرد.

contentimages_36424 contentimages_36425

ثبت دیدگاه