• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

دکتر هومن یوسفی رئیس بیمارستان انار شد

  • 01 آذر 1395 - 14:02
دکتر هومن یوسفی رئیس بیمارستان انار شد

دکتر هومن یوسفی، متخصص بیماری‌های عفونی به عنوان سرپرست معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار و رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) منصوب شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ حسن منتظری، امام جمعه انار در مراسم تودیع دکتر حکیمه گنجی رئیس پیشین بیمارستان و معارفه دکتر یوسفی رئیس جدید بیمارستان گفت: در این مدتی که خانم گنجی در انار بودند برکات و پیشرفت‌های زیادی را در شهرستان شاهد بودیم.

امام جمعه انار: دکتر گنجی باعث افتخار ما مردم است

۵

وی در این جلسه که صبح روز دوشنبه اول آذر برگزار شد، افزود: خانم دکتر گنجی فرزند شهید هستند و همچنین خداوند می‌فرماید وقتی عضوی از خانواده به شهادت می رسد من خودم به جای آن فرد می روم و سرپرست خانم گنجی خداوند بوده است و  امروز خانواده شهید گنجی باعث افتخار ما مردم انار هستند.

امام جمعه انار گفت: خانم دکتر گنجی دلیل استعفای خود را فعالیت بیشتر در بحث درمانی اعلام کردند؛ زیرا ریاست بیمارستان بیشتر وقتشان را صرف امور و جلسان اداری می نمود.

حجت‌الاسلام منتظری ادامه داد: در طی این چند سال شاهد تلاش ها و زحمات و ایثار و فداکاری خانم دکتر گنجی بوده ایم و به دلیل این ایثار و فداکاری ایشان، قدم های خوبی برداشته شد و همچنین مردم انار به ایشان عنایت داشته و خانم گنجی توانستند اعتماد و حسن نظر مردم را جلب نمایند و دعای خیر مردم نیز پشت سرشان بود.

وی ضمن تشکر از دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: این مجموعه های عظیمی که در حال ساخت است نشانه همت دانشگاه علوم پزشکی و تلاش دکتر اسماعیلی ریاست دانشگاه است.

تشکر امام جمعه از خیرین

منتظری افزود: اما در کنار فعالیت ها و کارهای دولت حضور خیرین نیز بسیار موثر است خصوصا در زمان مدیریت دکتر گنجی به دلیل اعتماد و شناختی که مردم نسبت به ایشان داشتند، خیرین زیادی کمک و همت نمودند که مجموعه هایی مانند بخش زنان و زایمان راه اندازی شد که بسیار برای مردم مفید است.

امام جمعه انار  ضمن آرزوی توفیق برای دکتر یوسفی ریاست جدید بیمارستان ولیعصر گفت: امیدواریم دکتر یوسفی نیز بتوانند اعتمادی را که خانم دکتر گنجی از مردم جلب کردند، از آن خود کنند و از دیدگاه و تجربیات خانم دکتر گنجی نیز استفاده نموده و همچنین می بایست همان گونه که تا به الان خانم دکتر گنجی را یاری کردید از آقای دکتر یوسفی نیز حمایت صورت گیرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان: ایثارگرتر از دکتر گنجی ندیده‌ام

۶

دکتر محمدرضا میرزابیگی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات دکتر گنجی گفت: من  در دوران فعالیتم ایثارگر تر از خانم دکتر گنجی به عنوان متخصص ندیدم. خانم دکتر گنجی در این مدت با نبود امکانات ایثارگری کردند چون ایشان خود فرزند ایثارگر هستند و مردم انار می بایست به وجود چنین فردی مباهات کنند.

وی خطاب به دکتر یوسفی ریاست جدید بیمارستان گفت: در مسئولیت خود به عنوان ریاست بیمارستان نباید وارد حاشیه شوید زیرا این مسئولیت خطیر و با جان افراد سرو کار دارد و همچنین عدالت محوری را سرلوحه کار خود قرار دهید.

دکتر میرزابیگی گفت: چون بیمارستان انار نوپا است می بایست کمیته ها را مانند کمیته  اخلاقی، کمیته تحهیزات و کمیته مرگ و میر و ….فعال کنید زیرا ما هرچه به دست می آوریم از کمیته ها است.

تشکر رئیس شبکه بهداشت و درمان از شیخ علی گنجی‌پور و خیرین

۷

دکتر محمد برجی رییس شبکه بهداشت و درمان انار نیز ضمن تشکر از زحمات دکتر گنجی گفت: شبکه بهداشت و درمان انار ستاد شبکه بهداشت و درمان ، بیمارستان ولیعصر،پنج مرکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی ،کلینیک تخصصی و ۱۴خانه بهداشت را شامل شده که جمعا ۲۹۵نفر در این سیستم  ارائه خدمت  میکنند.

وی افزود: بسیاری از اوقات بحث جمعیتی مطرح می شود اما وضعیت جغرافیایی انار  به دلیل قرارگرفتن در  جاده شمال به جنوب و شرق به جنوب بسیار استراتژیک است و گاها با بحران هایی مواجه می شویم که شاید خیلی از مراکز استانی نیز با این مشکلات مواجه نشوند.

رییس شبکه بهداشت و درمان انار گفت: اگر طی چند سال اخیر بیمارستان پیشرفتی داشته است کمک و همت همه  افراد و ارگان ها و همچنین کمک خیرین به واسطه تلاش های شیخ علی گنجی پور بوده است و اگر کمک همه افراد نبود امروزه به این پیشرفت ها دست پیدا نکرده بودیم.

دکتر برجی در پایان برخی مشکلات بیمارستان را بیان کرده و خواستار رسیدگی دانشگاه علوم پزشکی شد.

حضور تمام وقت جراح عمومی و متخصص بیهوشی در بیمارستان، حضور متخصص ارتوپد یک یا دو روز در هفته، افزودن یک دستگاه آمبولانس به شبکه بهداشت، افزایش دو تا سه نیرو و همچنین خرید دستگاه های آزمایشگاهی و دستگاه های سی تی اسکن،مامو گرافی و… از جمله این مسائل بود که از سوی دکتر برجی مطرح شد.

دکتر برجی همچنین از دانشگاه علوم پزشکی به دلیل اختصاص دستگاه رادیوگرافی به بیمارستان انار نیز تشکر کرد.

دکتر گنجی: رنج‌های زیادی دیدم و تجربه‌های بسیاری اندوختم

۳

دکتر حکیمه گنجی نیز گفت:خداوند را سپاس گذارم که آغاز کارم در شهر انار بوده و همیشه آرزو داشتم روزی بتوانم گوشه ای از کمبود هایش را جبران کنم و شاکرم که خداوند به این خواسته ام پاسخ داد و فرصتی پیدا کردم تا بتوانم قدمی کوچک در راه شهرم بردارم و در راه رسیدن به هدفم از هیچ کاری فروگذار نکردم.

وی افزود: در همین مدت کوتاه رنج های زیادی دیده و تجربه های بسیاری اندوختم که در سایه الطاف پروردگار و همت شبانه روزی همکارانم سختی ها را به جان خریده و مجدانه پیش رفتیم تا به اینجا رسیدیم و امیدواریم مسیری که با یاری همگان پیمودیم با همت دیگر عزیزان تکمیل گردد.

دکتر یوسفی:‌ سخت است کسی جایگزین دکتر گنجی شود

۱

دکتر هومن یوسفی رئیس جدید بیمارستان انار نیز گفت: باعث افتخار است که بتوانیم حتی ساعتی  به مردم خوبی که داریم خدمت نماییم.

وی افزود: خانم دکتر گنجی نیز کاری ورای ایثار را انجام دادند و از خود و خانواده و زمان خود گذشتند و بنایی نهادند که سخت است کسی جایگزین ایشان شود و جای ایشان را بگیرد و امیدواریم نصیحت های خواهرانه و یاریشان همچنان با ما باشد.

دتر یوسفی گفت: امروز بحث ریاست من مطرح نیست بلکه من همکار همه کسانی هستم که دست یاری به ما بدهند تا بتوانیم هدف اصلی مان که کم کردن درد مردم است برسیم.

رییس بیمارستان انار تصریح کرد: در بیمارستان انار کارهای بسیار بزرگ و خوبی انجام شده اما نواقصی نیز وجود دارد که باید بپذیریم و نباید توقع داشته باشیم که با آمدن چند متخصص تمام مشکلاتمان حل می شود اما قطعا سعی می‌کنم وضعیت را بهترکنیم و بیشتر کارهایی که امکان انجام آن در بیمارستان است صورت بگیرد و سعی کنیم حداکثر رضایت مندی مردم را جلب کرده که این امر با همکاری همه پرسنل محقق میگردد و همچنین  بتوانیم بیشترین امکانات و و خدمات را به مردم ارائه دهیم تا بیمار به غیر از بیماری خودش هیج مشکل دیگری نداشته باشد.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از طرف دانشگاه علوم پزشکی،شبکه بهداشت و درمان،ائمه جمعه انار و امین شهر،فرماندار انار ، شهردار انار،کمپین و انجمن خیرین شهرستان انار و پرسنل درمان بیمارستان ولیعصر به دکتر گنجی به پاس زحمات ایشان اهدا گردید.

۲ ۴ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳

ثبت دیدگاه