• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

هفتمین باخت تیم شاهین انار در هشتمین بازی‌اش رقم خورد؛ پیشرو به رتبه چهارم جدول صعود کرد

  • 09 آبان 1395 - 19:47
هفتمین باخت تیم شاهین انار در هشتمین بازی‌اش رقم خورد؛ پیشرو به رتبه چهارم جدول صعود کرد

تیم شاهین انار در پنجمین بازی هفته هشتم رقابت های لیگ فوتبال انار در برابر تیم پیشرو با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد. این هفتمین شکست تیم شاهین در این رقابت‌هاست.

تیم پیشرو انار با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و با تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم فتوت، به رتبه چهارم جدول صعود کرد.

نظرات مربیان دو تیم در خصوص بازی

رضا محمدنیا، سرمربی تیم پیشرو پس از پایان بازی گفت: ضمن خسته نباشید به هر دو تیم ،امروز بازی خوبی را انجام دادیم و به برتری رسیدیم. هر چند می‌توانستیم گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانیم ولی با بی‌دقتی این امر میسر نشد.

وی درباره داوری هم گفت که داوری نسبتا خوب بود.

علی حیدری، مربی تیم شاهین نیز گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم، علی‌الخصوص تیم پیشرو که تیمی منسجم و جوانی است. من شخصا در انار بازی تیم پیشرو را می‌پسندم.

وی در مورد تیم شاهین خاطرنشان کرد: تیم شاهین در قدیم‌الایام تیمی بزرگ بوده و مقام‌های بسیاری برای انار کسب کرده ولی چند سالی است که این تیم مظلوم واقع شده و بضاعت و توان این تیم امسال همین است.

حیدری افزود: ان‌شاالله سال آینده تیمی در خور نام شاهین در رقابت ها حضور پیدا خواهد کرد.

وی در مورد داوری نیز گفت: ضمن خسته نباشید به تیم داوری، باید بگویم که داوری نسبتا خوب بود ولی بیشتر پنجاه پنجاه‌ها را به نفع پیشرو سوت میزد. داوری می‌توانست بهتر از این باشد.

حیدری همچنین از سایت انارپرس و عکاسان سایت که بازی‌ها را پوشش می‌دهند و به ورزش انار علی‌الخصوص فوتبال اهمیت می‌دهند، تشکر کرد.

گل‌های بازی

در این بازی که بعدازظهر روز یکشنبه ۹ آبان در استادیوم شهید سلیمانی برگزار شد، رضا محمدنیا در دقیقه ۳۵، ابوالفضل اعمی‌زاده در دقیقه ۴۸ و حسن برهانی در دقیقه ۷۵ برای پیشرو گل‌زنی کردند. همچنین مهدی کیانی بازیکن تیم شاهین در دقیقه ۲۸ به اشتباه به دروازه خودی گل زد.

در این بازی امین خواجه‌حسینی و حسین نسب عبداللهی بازیکنان تیم  پیشرو به دلیل خطا کارت زرد دریافت کردند. همچنین حسن میرزایی، بازیکن تیم شاهین نیز در نیمه اول این بازی کارت زرد دریافت کرد. وی در دقیقه ۸۰ به دلیل دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد.

عباس رضایی، داور وسط، امین کمالی و محمد شهیدی نیز کمک‌داوران این بازی بودند. محمدرضا جلالی نیز نیز داور چهارم این مسابقه بود.‌

بازیکنان تیم پیشرو انار در این مسابقه: مهدی رفیعی (دروازه‌بان)، سجاد جمشیدی، مهدی رئیسی، حسین نسب عبداللهی، علیرضا اسماعیلی، حسین حاج‌محمدی، رضا محمدنیا، امین خواجه‌حسینی، جواد محمدنیا، ابوالفضل اعمی‌زاده و حسن برهانی.

سرمربی تیم پیشرو انار: رضا محمدنیا

بازیکنان تیم شاهین انار در این مسابقه: محمدرضا احمدی(دروازه‌بان)، حسن میرزایی، مهدی عسکری، حسن روئینی، سجاد غریب، مصطفی خواجه‌پور، علی اصغر استادحسینی، علی تهرانی، رضا ولی‌نژاد، مهدی کیانی و وحید اسفندمز.

سرمربی تیم شاهین انار: محمد هادوی

آخرین بازی هفته هشتم لیگ فوتبال شهرستان انار نیز ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ آبان بین تیم‌های ذوالفقار ده‌رئیس و پارسه انار برگزار می‌شود.

جدول بازی‌های هفته نهم لیگ فوتبال شهرستان انار به شرح زیر است:

المهدی انار – شهید ندافیان امین‌شهر: پنجشنبه ۱۳ آبان

گسترش گلشن– فتوت انار: جمعه ۱۴ آبان

آزادگان احمدآباد– فجر علی‌آباد: یکشنبه ۱۶ آبان

پیشرو انار – یادبود انار: سه‌شنبه ۱۸ آبان

پارسه انار – شهرداری امین‌شهر: پنجشنبه ۲۰ آبان

ذوالفقار ده‌رئیس – شاهین انار: جمعه ۲۱ آبان

گزارش تصویری بازی تیم‌های پیشرو انار و شاهین انار

۱ ۲ ۳ img_9177 img_9178 img_9184 img_9186 img_9194 img_9216 img_9223 img_9238 img_9240 img_9244 img_9272 img_9276 img_9284 img_9289 img_9293 img_9294 img_9295 img_9298 img_9307 img_9310 img_9312

img_9351 img_9338 img_9354

ثبت دیدگاه