• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

شهرستان انار در سرشماری اینترنتی با مشارکت مردم به رتبه چهار در استان کرمان صعود کرد/ افزایش مشارکت مردم شهرستان انار از ۵۲ درصد به ۶۵ درصد

  • 27 مهر 1395 - 9:13
شهرستان انار در سرشماری اینترنتی با مشارکت مردم به رتبه چهار در استان کرمان صعود کرد/ افزایش مشارکت مردم شهرستان انار از ۵۲ درصد به ۶۵ درصد

شهرستان انار که در روزهای گذشته در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن بین ۲۳ شهرستان استان کرمان در رتبه پنجم قرار داشت، با مشارکت مردم به رتبه چهارم در استان کرمان صعود کرد.

میزان مشارکت مردم در شهرستان انار که تا روز قبل ۵۲ درصد بود با همت تحسین‌برانگیز مردم به ۶۵ درصد افزایش یافت.

عباس بهنویی، معاون سیاسی فرمانداری انار در این خصوص به انارپرس گفت: بر اساس آخرین آمار تا ساعت پنج صبح روز سه‌شنبه ۲۷ مهر، ۶۵ درصد مردم شهرستان انار در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کرده‌اند.

به گفته وی، تاکنون ۲۵ هزار و ۱۵۹نفر در شهرستان انار شامل ۷۳۹۰ خانوار در سرشماری اینترنتی مشخصات خود را ثبت کرده‌اند.

بهنویی افزود: از این تعداد ۱۲ هزار و ۷۷۳ نفر مرد و ۱۲ هزار ۳۸۶ نفر زن هستند.

در حال حاضر شهرستان بردسیر با ۱۰۰ درصد ثبت‌نام، شهرستان فاریاب با ۷۷ درصد و شهرستان رابر با ۷۳ درصد در رتبه‌های اول تا سوم استان کرمان قرار دارند.

امید است با همت مردم شهرستان انار در امروز که آخرین مهلت شرکت در سرشماری اینترنتی جمعیت است، میزان ثبت‌نام‌کنندگان در سرشماری اینترنتی افزایش چشمگیری پیدا کند.

در ضمن کافی‌نت‌های سطح شهر انار به طور رایگان اقدام به ثبت‌نام مردم در سرشماری اینترنتی می‌کنند و هزینه آن از سوی شهرداری پرداخت می‌شود. به همین دلیل مردم در مراجعه به کافی‌نت‌ها نباید مبلغی پرداخت کنند.

مردم حداکثر امروز ۲۷ مهر فرصت دارند در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کنند. شهروندان می‌توانند از طریق ورود به سایت سرشماری، این اقدام را نجام دهند یا اینکه به کافی‌نت و ادارات شهرستان انار مراجعه کنند تا به طور رایگان ثبت‌نام شوند.

کسانی که در سرشماری اینترنتی شرکت می‌کنند، یک عدد ۱۲ رقمی دریافت می‌کنند که باید آن را حفظ کنند.

مزیت شرکت در سرشماری اینترنتی این است که با مراجعه مامور سرشماری به منزل، کافی است تنها این عدد ۱۲ رقمی را ارائه دهند تا برای پرسش و پاسخ‌ها معطل نشوند.

از سوی دیگر، بودجه‌ها و اعتباراتی که به شهرستان‌ها اختصاص پیدا می‌کند بر اساس جمعیت و … است.

 

لینک سایت سرشماری

 

ثبت دیدگاه