• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

شهر انار، امین‌شهر و بیاض از سایر مناطق شهرستان در سرشماری اینترنتی عقب‌تر هستند

  • 26 مهر 1395 - 13:17
شهر انار، امین‌شهر و بیاض از سایر مناطق شهرستان در سرشماری اینترنتی عقب‌تر هستند

در حالی که تنها یک روز به پایان سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن بیشر فرصت باقی نیست، آمارها نشان می‌دهد میزان مشارکت مردم در شهر انار، امین‌شهر و بیاض در مقایسه با سایر مناطق شهرستان انار کمتر بوده است.

تاکنون ۵۸۸۸ خانوار در شهرستان انار در سرشماری اینترنتی جمعیت مشارکت داشته‌اند که جمعیتی افزون بر ۲۱ هزار نفر را در بر می‌گیرد.

میزان مشارکت مردم در شهرستان انار حدود ۵۲ درصد است. امید است که در فرصت باقیمانده، مشارکت سایر شهروندان به ویژه در شهر انار، امین‌شهر و بیاض افزایش پیدا کند.

در ضمن کافی‌نت‌های سطح شهر انار به طور رایگان اقدام به ثبت‌نام مردم در سرشماری اینترنتی می‌کنند و هزینه آن از سوی شهرداری پرداخت می‌شود. به همین دلیل مردم در مراجعه به کافی‌نت‌ها نباید مبلغی پرداخت کنند.

مردم تا ۲۷ مهر فرصت دارند در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کنند. شهروندان می‌توانند از طریق ورود به سایت سرشماری، این اقدام را نجام دهند یا اینکه به کافی‌نت و ادارات شهرستان انار مراجعه کنند تا به طور رایگان ثبت‌نام شوند.

کسانی که در سرشماری اینترنتی شرکت می‌کنند، یک عدد ۱۲ رقمی دریافت می‌کنند که باید آن را حفظ کنند.

مزیت شرکت در سرشماری اینترنتی این است که با مراجعه مامور سرشماری به منزل، کافی است تنها این عدد ۱۲ رقمی را ارائه دهند تا برای پرسش و پاسخ‌ها معطل نشوند.

از سوی دیگر، بودجه‌ها و اعتباراتی که به شهرستان‌ها اختصاص پیدا می‌کند بر اساس جمعیت و … است.

 

لینک سایت سرشماری

ثبت دیدگاه