• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

حکایت ادامه‌دار تک‌پوش طلای بابرکت اهدایی نوعروس اناری به بیمارستان

  • 28 شهریور 1395 - 14:54
حکایت ادامه‌دار تک‌پوش طلای بابرکت اهدایی نوعروس اناری به بیمارستان

حکایت تک‌پوش طلای بابرکت اهدایی نوعروس اناری به بیمارستان همچنان ادامه دارد.

یکی از خیرین گرانقدر به نام رضا عبدلی (فرزند حاج حسین) روز یکشنبه ۲۸ شهریور این تک‌پوش طلا را به مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری کرد و اعلام نمود که پول پرداختی صرف خرید فرش برای جهیزیه یک دختر شود.

عبدلی گفت اگر این کار ثوابی دارد، ثواب آن نثار روح حضرت ابوالفضل (ع) باد.

islamic_art_5_20091201_1283806133

رضا عبدلی همچنین تک‌پوش طلا را نیز برگرداند و گفت که این تک‌پوش نیز به نیت همان نوعروس اناری، صرف بخش دیالیز بیمارستان انار شود.

این دومین شخص است که این تک‌پوش طلا را خریداری کرده و در عین پرداخت پول آن، تک‌پوش را نیز پس داده است.

photo_2016-09-13_09-56-21

چند روز قبل هم یک جوان اناری، تک‌پوش طلای اهدایی نوعروس اناری به کمپین بیمارستان انار را به دوبرابر قیمت خریداری کرد و ضمن پرداخت پول آن، دستبند را هم به کمپین حمایت از بیمارستان برگرداند. این جوان اناری ، تک‌پوش طلا را به صورت نقدی و به مبلغ چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خریداری کرد و بعد از پرداخت پول، تک‌پوش را هم برگرداند و گفت که تک‌پوش را با همان نیت نوعروس در بیمارستان خرج کنید و پول را هم بابت لوازم‌التحریر و کیف و کفش کودکان بی‌بضاعت مدارس بپردازید.

تاکنون برای این تک‌پوش طلا شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پرداخت شده و تک‌پوش نیز برای اجرای نیت نوعروس اهداکننده، برگرداننده شده است.

یک نوعروس اناری که خواست نامش محفوظ بماند هفته گذشته تک‌پوش طلای خود را به کمپین حمایت از بیمارستان انار اهدا کرده بود. این عروس اناری که چند روزی است ازدواج کرده، گفته بود:  روزی که برای آزمایش ازدواج به بیمارستان انار رفتیم به طور اتفاقی دیالیزی‌ها را دیدم و شاهد رنج و غصه آنان و همراهانشان بودم. در دلم گفتم خدایا اگر بدون هیچ مشکلی به همسرم که عاشقانه دوستش دارم رسیدم و ازدواج کردیم یک قطعه طلا بابت کمک به بیماران دیالیزی اهدا می‌کنم که امیدوارم خدا از من قبول کند.

راه‌اندازی جراحی چشم در بیمارستان انار

رضا عبدلی پیش از نیز هزینه خرید دستگاه لیزر چشمی برای بیمارستان انار را به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت کرده بود.

این دستگاه خریداری شده و از هفته آینده عمل جراحی چشم با حضور دکتر رحمیه گنجی متخصص چشم در بیمارستان انار آغاز خواهد شد.

 

ثبت دیدگاه