• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024

زیرسازی و آسفالت جاده انار – امین‌شهر اواخر پاییز شروع می‌شود

  • 23 مرداد 1395 - 19:11
زیرسازی و آسفالت جاده انار – امین‌شهر اواخر پاییز شروع می‌شود

زیرسازی و آسفالت جاده انار – امین‌شهر از اواخر پاییز سال جاری آغاز می‌شود. قرار است عرض آسفالت این جاده به ۱۲ متر افزایش پیدا کند.

سید محمدعلی حسینی  رباط، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان انار به انارپرس گفت که ان‌شاالله با اختصاص اعتبارات لازم، زیرسازی بخش‌های باقیمانده جاده انار-امین‌شهر از اواخر پایین آغاز می‌شود.

طول جاده انار-امین‌شهر پنج کیلومتر است که ۷۰۰ متر آن در حوزه شهرداری انار، ۳۸۰۰ متر آن در حوزه اداره راه و شهرسازی شهرستان انار و ۵۰۰ متر آن در حوزه شهرداری امین‌شهر است.

تعریض این جاده پر رفت و آمد که هر از گاهی شاهد سوانح رانندگی است، یکی از خواسته‌های مردم به شمار می‌رود.

به گفته حسینی، شهرداری‌های انار و امین‌شهر بخش‌هایی از این جاده را که در حوزه‌شان قرار داشته، زیرسازی کرده‌اند و راه‌ و شهرسازی نیز که قرار بود سال گذشته ۱۲۰۰ متر از ۳۸۰۰ متر را زیرسازی کند، ۲۲۰۰ متر را زیرسازی کرده و تنها زیرسازی ۱۶۰۰ متر دیگر باقیمانده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با پرداخت مطالبات پیمانکار و رفع معارضات موجود در حاشیه این ۱۶۰۰ متر، زیرسازی آن در اواخر پاییز آغاز شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان انار گفت: عرض آسفالت جاده انار-امین‌شهر در حال حاضر شش متر است که به ۱۲ متر افزایش خواهد یافت و یک متر هم رفوژ وسط جاده خواهد بود که گاردریل نصب خواهد شد.

ثبت دیدگاه