• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

شیخ علی گنجی: مراسم تجلیل از خانم‌ها هادی‌زاده و علیپور برگزار می‌شود

  • 14 مرداد 1395 - 13:51
شیخ علی گنجی: مراسم تجلیل از خانم‌ها هادی‌زاده و علیپور برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ علی گنجی گفت که مراسم تحلیل از خانم‌ها معصومه هادی‌زاده و زینب علیپور با همت خیران گرانقدر برگزار می‌شود.

شیخ علی گنجی افزود: چون فعالان عرصه گران‌سنگ قرآن و همچنین اهل هنر و ادب انار آنگونه که در شأن آن‌هاست، تجلیل نمی‌شوند، تصمیم گرفتیم مانند همیشه با خیران گرانقدر در این خصوص صحبت کنیم.

وی افزود: در نتیجه این گفت‌وگوها، «خیر محترم حاج علی جدیدی ساکن گلشن یک عدد سکه بهار آزادی به خانم زینب علیپور، برگزیده کشوری مسابقات قرآن» و همچنین «خیر محترم محمد عبدلی فرزند خیر گرانقدر حاج حسین عبدلی نیز یک عدد سکه بهار آزادی به خانم معصومه هادی‌زاده، برگزیده کشوری جشنواره قلم» اختصاص دادند.

۷۶۶۷۸۶۷۸۶۷۸

شیخ علی گنجی گفت:‌ لازم است که از این خیران عزیز و گرانقدر و نام‌آوران عرصه قرآن و فرهنگ و ادب شهرستان انار تقدیر کنیم.

مراسم تجلیل  رسمی و اهدای جایزه به این دو برگزیده کشوری از سوی موسسه فرهنگی هنری «مکعب سفید» با حضور مسئولان، مردم و هنرمندان اناری برگزار خواهد شد.

معصومه هادی زاده در اولین «جشنواره قلم»  که از سوی آموزش و پرورش و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار شد در محور خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی به عنوان برگزیده کشوری دست یافت. وی تنها برگزیده استان کرمان در این جشنواره بود.

زینب علیپور دانش‌آموز پایه هفتم دبیرستان آیت‌الله خامنه‌ای انار نیز موفق به کسب رتبه دوم رشته قرائت قرآن (تحقیق) در مسابقات کشوری قرآن و عترت شد.

انارپرس لازم می‌داند به سهم خود از همت بلند این خیران گرانقدر، شیخ علی گنجی و موسسه «مکعب سفید» تشکر کند.

 

ثبت دیدگاه