• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

احتمال استعفای دکتر گنجی از ریاست بیمارستان انار در واکنش به کارشکنی‌ها

  • 22 تیر 1395 - 21:05
احتمال استعفای دکتر گنجی از ریاست بیمارستان انار در واکنش به کارشکنی‌ها

دکتر حکیمه گنجی، رئیس بیمارستان انار در واکنش به کارشکنی‌های برخی از مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار  ممکن است از سمت خود استعفا کند.

شنیده می‌شود دو تن از مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار در ماه‌های اخیر در امور بیمارستان انار از جمله «عدم تامین به موقع مایحتاج بیمارستان، جابجایی خودسرانه نیروها بدون اطلاع رئیس بیمارستان، منتقل کردن چند نیروی بیمارستان انار به رفسنجان و …» کارشکنی‌های متعددی داشته‌اند.

در همین حال یکی دیگر از افرادی که در امور بیمارستان کارشکنی می‌کند، خود را مرتبط با نهادهای امنیتی می‌داند که باید روشن شود آیا وی به پشتوانه این عنوان دست به چنین اقداماتی می‌زند یا اینکه اساسا هیچ ارتباطی بین وی و نهادهای امنیتی وجود ندارد و او کذب می‌گوید و با این عنوان کذب دست به اقداماتی خاص می‌زند.

از سوی دیگر به دنبال این کارشکنی‌ها، برخی پزشکان گفته‌اند که اگر وضعیت به همین رویه ادامه پیدا کند، دیگر نمی‌توانند در بیمارستان انار فعالیت کنند.

امید است که این ماجرا با تدبیر فرماندار و نماینده انار و رفسنجان حل و فصل شود تا مسیر این نوع کارشکنی‌ها و اخلال در کار بیمارستان مسدود گردد.

IMG_0021

ثبت دیدگاه