• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024

تصمیم‌گیری مسئولان برای حل مشکلات آب آشامیدنی انار، امین‌شهر و روستاها

  • 20 تیر 1395 - 14:27
تصمیم‌گیری مسئولان برای حل مشکلات آب آشامیدنی انار، امین‌شهر و روستاها

مشکلات آب شرب انار، امین‌شهر و روستاهای اطراف طی جلسه‌ای با حضور طباطبایی فرمانداری انار و مهندس چرخ‌انداز  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان بررسی شد.

در این جلسه که روز یکشنبه ۲۰ تیر به ریاست فرماندار انار و با دعوت از مهندس چرخ انداز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان و انار برگزار شد، حل و فصل مشکلات آب شرب انار و امین شهر و روستاهای اطراف (گلشن، گلستان، صفائیه،…) مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که معاونین آب و فاضلاب نیز حضور داشتند مسئولین حاضر در جلسه (معاون برنامه ریزی فرمانداری، شهردار امین شهر، روسای شوراهای شهر، شهرستان و بخش و…) به بیان مشکلات مربوطه به این حوزه پرداختند و از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان و انار خواستند تا در خصوص حل و فصل مشکلات آب شرب انار و امین شهر و روستاهای حومه که اخیرا با مشکل قطعی آب روبرو شده‌اند اقدامی فوری به عمل آید.

از جمله مباحث مورد بحث در این جلسه «ارتقای کیفیت آب انار، ارتقای اداره آب و فاضلاب انار به امور آب و فاضلاب، حل مشکل آب آشامیدنی واحد‌های اطراف مسجد امام سجاد (ع)، حفر چاه جهت تقویت آب آشامیدنی امین شهر، استفاده از پیمانکاران مقتدر در خصوص پروژه‌های آب و فاضلاب، نصب تابلوهای هشداردهنده در حفاری‌ها و تسریع در پر کردن و آسفالت کانال‌ها، جلوگیری از انشعابات غیر مجاز، راه‌اندازی پلیس آب، پاسخگویی تلفن ۱۲۲ جهت ارتباطات مردمی و…» بود که پیرامون آن اتخاذ تصمیم شد.

بر اساس گفته‌های مهندس چرخ انداز فروش هر مترمکعب آب ۳۲۷ تومان است در صورتی که هزینه استحصال آب در امین شهر و انار برای هر متر مکعب دو هزار تومان است که لازم است باتوجه به تاکیدات مکرر دین اسلام و همچنین محدودیت‌های آبی موجود در این خصوص به جدیت صرفه جویی شود تا همه همشهریان بتوانند از این نعمت استفاده نمایند.

مدیرعامل آب و فاضلاب رفسنجان همچنین در خصوص پیگیری مشکلات قول مساعد داد.

فرماندار انار نیز از وی به دلیل اینکه قبول دعوت نمود و در روزهای اول کاری به شهرستان انار سفر کرد تا مشکلات این حوزه را بررسی کند، تشکر و قدردانی کرد.

abshahr abshahr1 abshahr2

ثبت دیدگاه