• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

مشکل زیرگذر گلشن با پیگیری فرماندار انار برطرف شد

  • 30 خرداد 1395 - 21:23
مشکل زیرگذر گلشن با پیگیری فرماندار انار برطرف شد

مشکل لوله‌های آب معارض زیرگذر گلشن با پیگیری سیدضیاء طباطبایی فرماندار انار برطرف شد.

فرماندار انار روز ۳۰ خرداد ماه به همراه علیزاده معاون برنامه ریزی فرمانداری، رئیس اداره راه و شهرسازی انار و رئیس اداره آب فاضلاب امین شهر از ادامه عملیات احداث زیر گذر گلشن و جابجایی لوله‌های آب آشامیدنی بازدید کرد.

طباطبائی در این بازدید گفت: با مذاکراتی که با رئیس آب و فاضلاب رفسنجان و انار انجام شده مشکل لوله‌های آب معارض این زیرگذر حل شد و هم اکنون نیز این کار در حال انجام است.

وی ضمن تشکر از اداره راه و شهرسازی، آب و فاضلاب و شورای اسلامی گلشن گفت: انشاالله پروژه با تعامل و همکاری جهت استفاده مردم و جلوگیری از خطرات احتمالی ادامه خواهد یافت و پیگیری لازم در حال انجام است تا تکمیل گردد.

برای رفع معارض لوله‌های آب آشامیدنی باید ۲۰۰ متر لوله ۳۰۰ و ۳۰۰ متر لوله ۴۰۰ و همچنین ۳۰۰ متر لوله ۱۱۰ جابجا شود که این کار به همت اداره آب و فاضلاب با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در حال انجام است.

زیرگذر گلشن که عملیات احداث آن با پیگیری‌های مداوم حسن ذوالفقاری، عضو شورای این منطقه از چند سال قبل آغاز شده، با همکاری مقبلی مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان کرمان، خادم رئیس سابق راه و شهرسازی انار، حسینی رئیس کنونی راه و شهرسازی انار و خادمی فرماندار سابق پیشرفت خوبی داشته و در حال حاضر با پیگیری‌ها طباطبایی فرماندار فعلی نیز مشکل لوله آب معارض حل شده و امید است که این زیرگذر به زودی به بهره‌برداری برسد.

ثبت دیدگاه