• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

اشتیاق حسین آذین، نماینده انار و رفسنجان به استمرار نمایندگی‌‌اش در مجلس

  • 23 آذر 1394 - 16:23
اشتیاق حسین آذین، نماینده انار و رفسنجان به استمرار نمایندگی‌‌اش در مجلس

دور جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی ۷ اسفند ۹۴ در حالی برگزار می‌شود که برخی از نمایندگان فعلی مجلس، اشتیاق دارند همچنان در مجلس آینده نیز نماینده باشند. حسین آذین، نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان یکی از این نمایندگان است.

خبرگزاری ایسنا در این زمینه نوشت: به نظر می‌رسد اشتیاق نمایندگی همچنان در اکثریت نمایندگان فعلی مجلس وجود دارد و اگر اتفاقی ویژه نیفتد، آن‌ها با هر سلیقه و توانمندی که داشته‌اند در انتخابات اسفند ۹۴ هم شرکت می‌کنند. با وجودی که حدود سه ماه تا انتخابات مجلس دهم باقی مانده، عده‌ای مشغول برنامه‌ریزی تبلیغات انتخاباتی‌شان هستند، تعدادی نیز برنامه‌های تازه‌ای در حوزه انتخاباتی خود دنبال می‌کنند که قبلا خبری از آن‌ها نبود.

حسین آذین در گفت‌وگویی کوتاه با خبرگزاری ایسنا تایید کرده که در انتخابات مجلس کاندیدا خواهد شد.

آذین در ماه‌های اخیر به جبهه پایداری که گروهی مخالف دولت و مخالف مذاکرات هسته‌ای است، نزدیک شده است. وی در جریان بررسی برجام در مجلس نیز جزو مخالفان این طرح بود.

علاوه بر این، آذین حتی حاضر نشده که دفترش را در شهرستان انار فعال نگه دارد و به جز یک تابلو روی یک ساختمان، عملا این دفتر کمتر روزی است که باز بوده باشد. نماینده‌ای که در این حد، حاضر نشده برای حوزه انتخابیه خود، جدی باشد؛ چگونه انتظار دارد که مردم دوباره به او اعتماد کنند؟

همچنین شنیده شده که یکی از مسئولان ارشد اجرایی شهرستان انار در نشستی با تعدادی از کشاورزان، ضمن انتقاد از یکی از کاندیداهای احتمالی اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان، آن‌ها را تشویق کرده که به حسین آذین رای دهند. چنین اتفاقی اگر از جانب این مسئول رخ داده باشد، بدون تردید دیگر صلاحیت باقی ماندن در پستی را که هم‌اکنون بر آن تکیه کرده، ندارد.

به هر حال در ماه‌های پیش رو، حسین آذین «چندین برابر چهار سال نمایندگی‌اش» در شهرستان انار رویت خواهد شد اما مسئولان اجرایی و انتخاباتی باید مراقب باشند که این رفت و آمدها به فعالیت زودهنگام انتخاباتی تبدیل نشود.

ثبت دیدگاه